Screenshot_2 Svet24.si

Umrl je Božidar Lapaine, hrvaški oblikovalec ...

fantka Svet24.si

Drobna zadovoljstva vodijo v prostor neskončnih ...

1663812312-036mv Necenzurirano

Kakšna stavka? Največja zasebna klinika podira ...

janez janša, shod Reporter.si

Kdo ima koga za norca? Janša, večkrat v ...

slovenija odbojka najdic planinsec af Ekipa24.si

Kaj se dogaja v slovenski reprezentanci?! Novi ...

Ena zadnjih fotografij kralja Karla III., na njegovem obrazu je videti žalost in trpljenje Odkrito.si

Razpad monarhije? Veriga sramotnih neresnic

novak djokovic Ekipa24.si

Je zaradi tega počilo med Đokovićem in ...

Slovenija - odlična država za aktivna doživetja na prostem in vrhunska gostiteljica najzahtevnejših športnih prireditev

Oglasno sporočilo, 22.05.2023 11:41:28

Slovenija je dežela športa in turizma. V obeh segmentih je vrhunska, prav povezovanje športa s turizmom oziroma gospodarstvom pa resnično lahko ponudi nove možnosti za razvoje vseh panog. Slovenija pa ni znana le po vrhunskih športnicah in športnikih, temveč tudi kot vrhunska organizatorka športnih spektaklov.

Delite na:
Slovenija - odlična država za aktivna doživetja na prostem in vrhunska gostiteljica najzahtevnejših športnih prireditev

Pomembno vlogo pri športnih spektaklih ima tudi Slovenska turistična organizacija (STO), nacionalna organizacija, ki načrtuje in izvaja promocijske aktivnosti turistične ponudbe Slovenije. S športnimi spektakli STO izpostavlja Slovenijo kot turistično destinacijo in jo na globalni turistični zemljevid umešča kot varno, avtentično, trajnosti zavezano butično destinacijo, odgovorno do naravnega okolja, gostov, zaposlenih v turizmu, lokalnega prebivalstva in ekonomskih subjektov.

Ekipa ambasadorja STO Primoža Rogliča Jumbo Visma je med Girom skupaj z STO izpeljala nagradno igro, ki bo nekoga pripeljala na kolesarski izlet v Slovenijo.

STO na športnih dogodkih v okviru javnega poziva krepi vidnost znamke I feel Slovenia in prispeva k večji prepoznavnosti Slovenije. Na leto podpre več kot 60 mednarodnih športnih dogodkov, med njimi športne spektakle, ki jih gosti Slovenija. Letos tudi evropsko prvenstvo v veslanju, evropsko prvenstvo v košarki za ženske, olimpijski festival evropske mladine in druge dogodke, ki v povprečju gostijo več kot 300 tujih tekmovalcev na dogodek. Dejstvo je, da 75 odstotkov športnih dogodkov poteka v nizki turistični sezoni – tako športni dogodki pomembno prispevajo k uresničevanju cilja desezonalizacije slovenskega turizma. In kar 65 odstotkov mednarodnih športnih dogodkov se odvija v naravnem okolju, kar prispeva k vidnosti neokrnjene narave in lepot Slovenije v okviru TV-prenosov športnih dogodkov, pri tem pa dogodki vse večjo pozornost posvečajo trajnosti.

Najboljša na svetu
Slovenski organizatorji športnih dogodkov so se že mnogokrat izkazali za izjemne. Kaj izjemne, vrhunske! Ob organizaciji večjih in največjih športnih dogodkov, kot so svetovna in evropska prvenstva v različnih športih, je velika večina tekmovalcev, spremljevalcev in posebej navijačev, ki so prišli k nam, govorila o vrhunski organizaciji, za katero lahko mirno rečemo, da je – najboljša na svetu. Tudi zato, ker se Slovenija na velikih športnih dogodkih predstavlja kot izjemna turistična destinacija. In tako se navijači vračajo k nam. Pa ne samo navijači. V pogovorih s številni športniki in športnicami, ko jih vprašamo o Sloveniji, skoraj vsi zatrjujejo, da se bodo v Slovenijo vrnili na dopust, počitek, izlet ...

Vlada se je zaradi pomena dogodka odločila, da bo iz državnega proračuna za OFEM zagotovila manjkajoča sredstva v višini 2,5 milijona evrov še za sofinanciranje organizacije in izvedbe prireditve ter dobrih 325 tisoč evrov za sofinanciranje opreme.

Ob reorganizaciji trenutne Vlade Republike Slovenije je šport končno dobil mesto, ki si ga zasluži – področje športa je prešlo pod Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, s čimer je nastala podlaga za iskanje boljšega povezovanja med temi tremi področji. Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han je poudaril, da mora država športu vrniti tisto, kar je dal šport Sloveniji v zadnjih tridesetih letih: »Odločitev, da šport prvič v zgodovini naše države povežemo z gospodarstvom in turizmom, je prelomna – razumem jo kot izziv, obenem pa kot odlično priložnost za nadaljnji razvoj in utrditev Slovenije med najuspešnejše države.«

Da bo to mogoče, je minister navedel štiri ključne korake, in sicer zagotovitev sistemskih vlaganj v športno infrastrukturo in površine za šport v naravi, sistematično načrtovanje in sofinanciranje organizacije velikih mednarodnih športnih prireditev, razvoj novih vrhunskih športnikov in njihovih trenerjev ter spodbujanje sodelovanja športa, gospodarstva in turizma za multipliciranje učinkov.

Vrhunski športniki – ambasadorji slovenskega turizma
Direktorica STO, mag. Maja Pak, je dodala, da so velik potencial športnega turizma na STO prepoznali že pred leti in zagnali vrsto promocijskih aktivnosti: »Danes uspešno sodelujemo s športnimi ambasadorji in drugimi športniki, izpostavljamo turizem in znamko I feel Slovenia na najodmevnejših športnih prireditvah ter s promocijo aktivnih počitnic navdušujemo ljubitelje športa in aktivnega načina življenja ter jih vabimo v Slovenijo. STO bo, ob prenosu dirke na Eurosportu, dodatno vidnost prireditve tudi letos zagotovila z oglaševanjem na Eurosportu maja, junija in julija z 230 videospoti Slovenije in destinacij, ki gostijo začetek in cilj posameznih etap, s spletnim oglaševanjem na eurosport.com in objavami na drugih kanalih Eurosporta. Dirka se ponaša z izredno gledanostjo, saj si jo je v zadnjih petih letih ogledalo več kot 46 milijonov gledalcev.«

Prepoznavnost Slovenije STO krepi v sodelovanju s športnimi ambasadorji Luko Dončićem, Tadejem Pogačarjem, Primožem Rogličem, Janjo Garnbret in Ilko Štuhec ter kluboma Jumbo Visma in Dallas Mavericks. STO je med Dirko po Italiji, kjer je glavni favorit za zmago ambasador Slovenske turistične organizacije Primož Roglič, v sodelovanju z Rogličevo nizozemsko ekipo Jumbo Visma zagnala aktivacijsko kampanjo. Z ekipo Jumbo Vismo je zasnovala kup aktivnosti za dvig prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, omenjena aktivacijska kampanja pa je potekala med 2. in 10. majem. Nizozemska Jumbo Visma že med letom izpostavlja Slovenijo na svojih družbenih omrežjih in v e-novičniku, julija se bo njihova mladinska ekipa že tretje leto zapored urila po strminah Rogle.

STO je aktivacijsko kampanjo pripravila v tesnem sodelovanju s Slovenia Outdoor in Ribno Alpine Resort. V njej je Jumbo Visma svoje sledilce pozvala k sodelovanju v nagradni igri. Srečnega nagrajenca, ki so ga izbrali v tem tednu, čaka vikend doživetje na kolesu in popolno razvajanje v kolesarski vasi Ribno Luxury Glamping z dvema nočitvama, polpenzionom, izposojo koles in uporabo naravnega bazena ter savn za dve osebi.

STO v sodelovanju z ambasadorji športniki ter drugimi ključnimi partnerji krepi prepoznavnost znamke I feel Slovenia, Slovenije in turističnih destinacij ter celotne turistične ponudbe naše dežele.

Dirka po Sloveniji
Z vidika turizma je zelo pomembna kolesarska Dirka po Sloveniji, saj televizijska slika podobe Slovenije ponese na vse celine sveta. Svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju v Planici naj bi prek zaslonov spremljalo več kot 400 milijonov ljudi, 211 milijonov pa je bilo omemb na spletu in družbenih omrežjih. Toda to sta le dva od vseh športnih dogodkov, ki jih letos gostimo v Sloveniji. Prihaja še evropsko prvenstvo v veslanju na Bledu, slovenskem biseru, pa evropsko prvenstvo v košarki za ženske, v Mariboru bo olimpijski festival evropske mladine, da ne govorimo o številnih tekmah svetovnega pokala, ki jih gostimo v Sloveniji – alpsko smučanje, smučarski skoki, kajakaštvo, športno plezanje ...

Velike športne prireditve so idealna platforma za promocijo slovenskega turizma. Športni turizem je ena najhitreje rastočih področij turizma z visokimi multiplikativnimi učinki. Na področju športnih prireditev multiplikator znaša kar 1,77 odstotka, kar pomeni, da za sto vloženih evrov na področju športnih prireditev ta za gospodarstvo prinaša 177 evrov (vir: raziskava Ekonomske fakultete). Neposredni delež športa v bruto družbenem prihodku Slovenije pa znaša 1,6 odstotka (vir: EF).

V ŠTEVILKAH:
10,9
milijona evrov bo MGTŠ letos namenilo za financiranje in sofinanciranje investicij v športno infrastrukturo. Podprli bodo okoli 100 investicij v lokalnih okoljih.

150
milijonov evrov bo MGTŠ v petih letih namenilo za športno infrastrukturo.

2,07
milijona evrov bo MGTŠ namenilo za sofinanciranje organizacije evropskih in svetovnih prvenstev v članski kategoriji v olimpijskih športnih panogah.

2,5
milijona evrov STO letos namenja za promocijske aktivnosti skozi komunikacijske kanale najvidnejših športnih prireditev, sodelovanje z ambasadorji športniki in drugimi ključnimi partnerji.