Annalena Baerbock Svet24.si

Sledi kibernetskega napada na nemško vladajočo ...

ženska Svet24.si

Iskrenost do samega sebe je najboljša ...

občina-ruše, urška-repolusk Necenzurirano

Policija preiskuje, kako je štajerska občina ...

jansa orban fb2 Reporter.si

Večni si želijo biti le avtokrati: v Moskvi, v ...

mbappe Ekipa24.si

"Tako hitro kot teče Mbappe, sem jaz tekel v ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

sveca Ekipa24.si

Groza! Tragična nesreča mladega Slovenca! Komaj ...

YouTube v globalni ofenzivi proti blokatorjem oglasov!

CU, 06.11.2023 09:27:14

YouTube se sooča s porastom uporabe blokatorjev oglasov, kar je sprožilo odločne ukrepe platforme. V prizadevanju, da zaščiti svoj poslovni model, ki temelji na prihodkih od oglasov, je YouTube začel globalno akcijo proti uporabi teh razširitev. Uporabnikom zdaj prikazuje opozorila, ki jih obveščajo o kršenju pogojev storitve in jim sporočajo, da morajo v primeru želje po nadaljevanju uporabe storitve odstraniti blokatorje oglasov.

Delite na:
YouTube v globalni ofenzivi proti blokatorjem oglasov!
Youtube PX

Opozorila so se začela širiti oktobra, ko so uporabniki začeli poročati o pojavljanju sporočil, ki so jih obveščala o potrebi po deaktivaciji blokatorjev. Rezultat je bil nenaden porast odinstalacij razširitev za blokiranje oglasov; samo 18. oktobra je bilo zabeleženih 52.000 odstranitev programa. To kaže na to, da uporabniki resno jemljejo opozorila in so pripravljeni ukrepati, da obdržijo dostop do vsebin na YouTube.

youtube.jpg
YouTube bo preganjal uporabnike, ki uporabljajo blokerje oglasov
Profimedia


YouTube poudarja, da oglasi omogočajo obstoj raznolikega ekosistema ustvarjalcev in da so ključnega pomena za omogočanje dostopa do priljubljenih vsebin milijardam uporabnikov. S temi ukrepi YouTube ne samo ščiti svoje prihodke, temveč tudi podpira ustvarjalce, ki so odvisni od oglaševalskih prihodkov za financiranje svojih projektov.

youtube-5061859_1280.jpg
YouTube reklame
PX


Ta premik YouTube kaže na odločnost platforme, da ohrani oglaševalske prihodke in zagotovi, da so vsebine, ki jih uporabniki uživajo, še naprej financirane. Zaostritev ukrepov je del širše slike, kjer se digitalne platforme spopadajo z izzivom, kako uravnotežiti uporabniško izkušnjo in potrebo po monetizaciji vsebin.