malalan karmen Odkrito.si

Znan slovenski draguljar z ženo v Južno Afriko

horoskop Svet24.si

Horoskop za soboto, 25. maja

profimedia-0347342852 Petisvet.si

V čem so nebesna znamenja močna in v čem šibka?

upokojenci, upokojenka, socialno ogroženi Svet24.si

Kdo bo vladal slovenskim upokojencem?

jayme closs Svet24.si

Surovo ubil starša 13-letnice in jo nato ugrabil,...

timon sturbej Njena.si

Igralec Reke ljubezni bo snemal z legendarnim ...

Bojan papez kolo Njena.si

Noro: Bojan Papež s kolesom do Dubrovnika!

Do ozkih stegen brez krepitev mišic

A. K., revija Bodi zdrava, 11.03.2019 12:01:40

Kako izgubiti maščobne obloge na stegnih brez pridobivanja mišičevja?

Delite na:
Do ozkih stegen brez krepitev mišic
Vaja Dreamstime

Ne, tokrat ne boste delali počepov. Vsaka ženska ima kritičen predel telesa, s katerim ni zadovoljna. Večina žensk naj bi bila izjemno nezadovoljna prav z velikostjo svojih stegen. Čeprav si ženske lahko pri hujšanju pomagamo z različnimi dietami in športom, pa težko izgubljamo centimetre le v določene predele telesa, poleg tega pa lahko delamo »napačne« vaje, ki pravzaprav krepijo mišice, kar lahko pomeni še kak dodaten centimeter na določenem predelu telesa. 

Mišice na stegnih so ene izmed najmočnejših v našem telesu, saj nosijo našo težo. Izbirati morate vaje, ki oblikujejo noge, in ne tistih, ki krepijo mišice. Osebni trener mnogih zvezdnic Dan Roberts svetuje: »Čeprav mnogi priporočajo počepe, jih ženskam, ki bi rade izgubile centimetre v obsegu stegen, odsvetujem, saj lahko z njimi okrepijo mišice, te pa bodo še bolj poudarile velikost stegen.« Namesto počepov Roberts svetuje vajo z dviganjem bokov s potiski ene noge, medtem ko je druga noga vzravnana v zraku, izvaja pa se med ležanjem na tleh. Še učinkovitejša vaja bi bila, pravi, če bi se z nogo odrivali s klopce, medtem ko ležite na tleh in hkrati drugo nogo držite iztegnjeno v zrak. Ta vaja bo koristila tudi vaši zadnjici.

Ulezite se na tla zraven klopce in stopala oziroma pete položite nanjo. Iz tega položaja dvignite eno nogo, jo držite iztegnjeno v zrak, medtem ko se z drugo nogo odrivate od klopce pod kotom 90 stopinj. Stisnite mišice zadnjice in se nato z vsem telesom in iztegnjeno nogo spuščajte, dokler se z meči ne dotaknete klopce. Nato se spet dvignite in vajo ponavljajte. Vaja spominja na obrnjeno skleco, le da ves napor opravljajo pokrčena noga na klopci, zadnjica in trebušne mišice. Če vam je vaja pretežka, lahko enako počnete brez klopce, medtem ko ležite na tleh na hrbtu.

Objavljeno v reviji Bodi zdrava št. 2, 11. 2. 2019.