Mint Butterfield Svet24.si

Izginila hčerka ameriškega milijarderja, ...

duša Svet24.si

Pogovori s pokojnimi ne izčrpajo, ampak pomirijo

Screenshot 2024-04-25 at 16.31.28 Necenzurirano

Žakelj obrnil ploščo: zdaj ve, da je na ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Simon Vadnjal Revija Stop

Znani obrazi so zelo okoljsko ozaveščeni

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

To je najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji!

C. R., 18.03.2019 15:01:35

Kava Barcaffè, ki je tudi v letošnjem letu prejela naziv: “Najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji”, je na Festivalu kave v Celju ponovno dokazala, da lahko ljubiteljem kave s svojimi zahtevami po kakovosti, razvojem in vlaganjem v inovacije, ponudi najboljšo kavno izkušnjo.

Delite na:
To je najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji!
Barcaffè razstavni prostor Barcaffe

Barcaffè je danes ena najbolj prepoznavnih regionalnih blagovnih znamk v kategoriji espresso. Prepoznavnost in uspeh temeljita na uporabi najkakovostnejših vrst kave, ustvarjanju avtentičnih espresso mešanic in večletnemu vlaganju v izobraževanje baristov.

Konkurenčnost in vodilno pozicijo na slovenskem trgu ohranjamo s stalno prilagodljivostjo, upoštevanjem najzahtevnejših želja strank, predvsem pa z zagotavljanjem visoke kakovosti kave in vrhunske kontrole samega izdelka. Tudi to je eden izmed razlogov, da ostajamo najmočnejša blagovna znamka kave na trgu Slovenije”, je pojasnil Andrej Bele, Generalni direktor strateškega poslovnega področja kava v Atlantic Grupi.

Novi produkti za ljubitelje kave

Obiskovalci Festivala kave v Celju so lahko svoje brbončice razvajali ob poskušanju nove espresso kavne mešanice Barcaffè Divino India Single Origin, kar pomeni, da prihaja iz določene države ali regije z značilnim okusom in aromo tega geografskega področja, ter espresso mešanici za gospodinjstvo, Cremoso in Eksperto. Kot novost se je predstavil tudi napitek ColdBrew, pripravljen na način hladne ekstrakcije kave, ki so ga baristi uporabili za pripravo koktejlov, in Barcaffè Lattiato v treh okusih.

Andrej Bele, Generalni direktor poslovnega strateškega področja kava.JPG
Andrej Bele, generalni direktor poslovnega strateškega področja kava.
Barcaffe

Zabavnih aktivnosti ni manjkalo

Barcaffè razstavni prostor je bil zanimiv tako za ljubitelje kave na splošno, kot profesionalce in lastnike lokalov. Potekale so številne zabavne aktivnosti, predstavljena pa je bila tudi komunikacijska platforma »Danes je lep dan za ...«, ki bo ljubitelje kave navduševala na lončkih “kave za s sabo” Barcaffè&GO. Udeleženci so lahko izrazili svojo kreativnost s sodelovanjem v nagradni igri z idejo za poslikavo lončka.

V okviru priprave espressa so baristi obiskovalcem predajali znanje s področja uporabe kavnih aparatov ter delili nasvete o pripravi vrhunske skodelice kave.

Ni se težko naučiti skuhati dobro kavo, če je to vaša želja. Ključne so malenkosti in predvsem zbranost. Če imate slab dan je tudi kava slaba. Najpomembnejša pa je dobra sestavina, ki je pri Barcaffèju brez dvoma zagotovljena”, nam je zaupal Gašper Trpin, Barcaffè barist.

Napoved tekmovanja v latte artu

Barcaffè je na Festivalu kave premierno napovedal izvedbo regionalnega tekmovanja Barcaffè Barista Cup, v katerem se bodo baristi pomerili v ustvarjanju na mlečni peni, tako imenovani latte art. Zmagovalcu bo Barcaffè omogočil izobraževanje na eni izmed najprestižnejših šol za bariste v Trstu.