krek Svet24.si

Krek je vzrok za nizko precepljenost našel v ...

Robert Golob Svet24.si

Golob odločno zavrnil možnost sodelovanja z ...

sergej racman Svet24.si

Grozi mu dolgoletni zapor, z igralnico pa služi ...

milan kucan pl2 Reporter.si

Milan Kučan: V zgodbo o malem in hudobnem palčku...

dražgoše Necenzurirano

Resnica o Dražgoški bitki #kolumna

pavec Njena.si

Hčerka Janija Pavca skočila v pevske vode

doncic  1 Ekipa24.si

Dončić ukradel žogo, zadel in postal TARČA ...

Oh, nekaj novega ...

I.V., 29.11.2021 10:38:22

edinstven spletni modni iskalnik, želi vse modne kose zbrati na enem mestu, da jih lahko vsak odkriva na preprost in zabaven način.

Delite na:
Oh, nekaj novega ...
glami.si CU


Spletna moda je že nekaj časa v porastu, še zlasti v zadnjem letu pa je doživela pravi razcvet.Brskamo po različnih spletnih prodajalnah, da bi našli idealne modne kose za posebne in vsakdanje priložnosti.Prav zato sleherni uporabnik ceni uporabniško izkušnjo med nakupovanjem in iskanjem po spletnih modnih trgovinah.Enostavnost, hitrost in uživanje v procesu so le nekatere od pomembnih značilnosti spletnega nakupovanja.Vse našteto in še več je v Sloveniji na voljo na genialni platformi, ki zbira modo na enem mestu.GLAMI.si je edinstven modni iskalnik, ki se zanaša na umetno inteligenco in vedno išče načine za izboljšanje uporabniške izkušnje ter zagotavljanje ugodnosti tako uporabnikom kot poslovnim partnerjem. Da bi izvedeli, kako je GLAMI začel svoje poslovanje, kako spreminja pravila spletnega nakupovanja in kaj je končni cilj, smo se pogovarjali z Lukášem Brychco, ki je zadolžen za slovensko in hrvaško tržišče ter dobili odgovore na naša vprašanja.

Lukáš Brychca, Country Manager for Croatia and Slovenia_GLAMI_1.jpg
Lukáš Brychca
CC



Od kod ideja za združevanje umetne inteligence z iskanjem mode?


GLAMI je začel s strojnim učenjem leta 2007 z nevronsko mrežo za samodejno kategorizacijo in označevanje.Ta model je bil neposredni predhodnik enega od naših trenutnih modelov, ki deluje vsakodnevno.Še en pomemben korak se je zgodil lani, ko smo ustanovili lastno ekipo za umetno inteligenco in znatno razširili uporabo programskega jezika v GLAMI.



Umetna inteligenca je za GLAMI smiselna.Ko pogledamo, kaj tehnologija ponuja, je preprosto videti, kako lahko prepoznavanje fotografij, priporočila ali obdelava naravnega jezika ustvarijo prihodke za naše partnerske spletne trgovine in posledično tudi za nas.Naš cilj je zbrati in organizirati modo na enem mestu, da jo lahko odkrijejo vsi.Visokokakovostna kategorizacija pomaga pri razvrščanju ogromne količine modnih izdelkov, tako da lahko uporabniki zlahka najdejo, kar želijo.Priporočilo nato še dodatno poenostavi sam postopek in našim uporabnikom ponudi drugačno izkušnjo odkrivanja izdelkov.



Na kakšen način je GLAMI spremenil pravila spletnega nakupovanja?


Moda je eden največjih segmentov spletne prodaje in je bila neizkoriščen trg za spletna mesta za primerjavo cen.To je predvsem posledica same narave modnih izdelkov – cenovno jih ni mogoče primerjati, saj so edinstveni po dizajnu.Kupci ne iščejo nujno najboljše cene danega modnega izdelka.Namesto tega razmišljajo bolj pragmatično – denimo katera je najboljša obleka za poroko moje sestre, katere so najbolj modne temno modre kavbojke ali poletne sandale.Ko so ugotovili to vrzel, so ustanovitelji sprejeli izziv, da ustvarijo točko, ki bo združila modo na enem mestu in kupcem poleg primerjave cen prinesla dodano vrednost.GLAMI je bil predstavljen oktobra 2013 na Češkem.V sedmih letih obstoja je zdaj prisoten na Češkem, v Nemčiji, Franciji, Rusiji, Slovaški, Romuniji, Madžarski, Grčiji, Turčiji, Bolgariji, Hrvaški, Sloveniji, Braziliji, Španiji, Latviji, Litvi in Estoniji. Kmalu pa se bo na seznamu znašlo še več držav.

GLAMI_2.jpg
GLAMI
CU



Kako lahko nekdo išče modne izdelke na platformi GLAMI? Je mogoče iskati samo po imenu blagovne znamke ali tudi po drugih kategorijah?


Uporabniki GLAMI-ja lahko iščejo katero koli vrsto modnega izdelka z uporabo več različnih funkcij iskanja, ki so jim na voljo.Od glavne iskalne vrstice, kjer lahko vsak napiše, kar išče, do filtrov, kot so cena, velikost, barve, material, možnosti dostave na dom, blagovne znamke, e-trgovine, trendi ter številni drugi, ki jih je mogoče uporabiti posamezno alikombinirano.Na GLAMI lahko kupci uporabljajo tudi funkcijo vizualnega iskanja, kjer lahko preprosto fotografirajo nekoga, ki nosi tisto, kar jim je všeč, ali naredijo posnetek zaslona, ga naložijo in GLAMI bo našel podobne izdelke v našem katalogu.Kolikokrat ste že videli kakšen izdelek na spletu in si zaželeli nekaj podobnega?Pametnejša iskanja poskrbijo za preprosto in bolj zabavno odkrivanje mode na GLAMI!



Kakšna je bila osnovna ideja pri ustvarjanju platforme GLAMI?Komu je namenjena?


GLAMI je spletni modni iskalnik, ki želi biti prvi korak za vsakega uporabnika, ki se odloči za spletno nakupovanje modnih izdelkov.Ko rečemo vsak uporabnik, to tudi dejansko mislimo.Na GLAMI lahko najdete na milijone izdelkov za vsak spol, starost ali priložnost.Od oblačil za dojenčke, priložnostnih uličnih oblačil za najstnike, koktejl ali poslovnih outfitov do smokingov, volnenih puloverjev, športnih oblačil in vseh vrst čevljev, ki so na voljo.Poslanstvo GLAMI-ja je zbrati in organizirati vso modo na enem mestu, da jo lahko odkrije dobesedno vsak.



Katere so glavne prednosti za uporabnike na eni in poslovne partnerje na drugi strani?


Verjamemo, da morata biti modno odkrivanje in nakupovanje vedno užitek.Želimo, da je GLAMI za naše uporabnike kraj, kjer se začne njihovo modno raziskovanje in nakupovanje, zato se trudimo z najsodobnejšimi tehnologijami, da vse stvari, povezane z modo, organiziramo na enem mestu, ne glede na njihov modni stil ali proračun.V modno raziskovanje so vključeni vsi!



Za naše poslovne partnerje je glavna prednost dolgoročno partnerstvo s stabilnimi in konkurenčnimi rezultati.GLAMI s svojo fleksibilno in predano ekipo privablja nove obiskovalce v njihovo spletno prodajalno, naredi izdelke vidne širši bazi strank ter z uporabo umetne inteligence in marketinških orodij povečuje prepoznavnost njihove blagovne znamke, število naročil ter prihodke.



Ste opazili kakšne posebne vzorce obnašanja, ko gre za iskanje mode na spletu?


Zahvaljujoč vsem omejitvam zaradi epidemije, spletne prodajalne hitro rastejo in številne stranke bodo tudi po sprostitvi omejitev zaradi covida še naprej nakupovale prek spleta.V državah, kjer so ponovno odprte fizične trgovine, vidimo, da je število obiskovalcev še vedno precej nižje v primerjavi z obdobjem pred covidom, tako da upada prometa na naši platformi nismo opazili.Pravzaprav je 90 odstotkov udeležencev naše nedavne raziskave omenilo, da so med letom pandemije modo iskali in kupovali prek spleta.Zanimiv je tudi podatek, da je 55 odstotkov Slovencev omenilo, da so posledično modne izdelke kupovali skozi vse leto pandemije, kar je bilo največ med devetimi tržišči, ki smo jih zajeli v omenjeni raziskavi.Lahko bi rekli, da so se trendi ter nakupne navade Slovencev spremenili in da smo se v splošnem preselili na splet, kjer nakupujemo iz udobja domačega kavča.



Ali imate kakšne podatke o slovenskih blagovnih znamkah? Nameravate povečati njihovo število?


Trenutno je na naši platformi več tujih blagovnih znamk, vendar je eden od letošnjih ciljev vzpostavitev sodelovanja z več domačimi blagovnimi znamkami in ponudniki.Tukaj dobro napredujemo, vsekakor pa želimo našim uporabnikom ponuditi še več domačih blagovnih znamk, zato se moramo truditi naprej.



Ko govorimo o modi in tehnologiji - katere svetovne trende ste uporabili oziroma bi jih lahko prenesli na slovenski trg?


Eden od tehnoloških trendov spletnega nakupovanja je personalizacija.Strankam skušamo ponuditi izdelke, prilagojene njihovim željam.Zahvaljujoč temu bi moralo biti nakupovanje na naši platformi zanje bolj prijetno in enostavno.Opazimo lahko tudi nekatere druge trende, kot je samodejno označevanje ali primerjava fotografij.



Kaj vidite v prihodnosti, se bo tovrstno iskanje mode vse bolj uporabljalo tudi na spletnih straneh »ene znamke«?


Številne spletne trgovine in modne znamke rastejo, tako da kupci vse težje odkrijejo vse nakupovalne možnosti, ki so jim na voljo.V podjetju GLAMI se zelo trudimo, da bi bila njihova nakupovalna izkušnja bolj prijetna.Kot lahko opazimo na drugih trgih, kjer smo prisotni dlje časa, uporabniki vse pogosteje najdejo pot do GLAMI.Podoben trend pričakujemo tudi na slovenskem trgu.



Kaj je naslednji korak za GLAMI, ko gre za izboljšanje uporabniške izkušnje in iskanje mode na spletu?


Ko gre za izboljšave naše platforme, so potrebe uporabnikov vedno naša prioriteta, tehnologija pa je tu, da zadovolji njihove potrebe.Nenehne posodobitve naše mobilne različice, personalizacija in vizualno iskanje so le nekatere od prednosti, ki jih uživajo uporabniki GLAMI.Poleg tega širimo ponudbo izdelkov.Cilj je zbrati vse modne izdelke na enem mestu.Izboljšanje kategorij in razdelkov prav tako pomaga, da je nakupovalna izkušnja za uporabnike bolj prijetna.

e7eee937c84e8e9fedea0d5102a1af9b.jpeg