ženska pomlad Dobra karma

TO je bolj pomembno, kot tuhtanje, kdaj bo težkih...

inja zalta Svet24.si

Inja pozvala k medsebojni pomoči in kritikom ...

PER-upokojenci trgovina nemcija-reuters Reporter.si

Nemški izhod iz karantene: dalj časa bi v ...

maske Svet24.si

Poveljnik Civilne zaščite: Tudi po dobavah ...

20200303-00993114 Necenzurirano

Razkrivamo vladni trik za zvišanje ministrskih ...

Gaia Asta 1 Odkrito.si

Gaia Asta: »Stanje pri nas se bo umirilo v ...

2_Nuša Rojs Njena.si

Nuša Rojs spet z Mijom

Naredite 5 majhnih sprememb in postanite jutranji človek

Tina Lucu, 25.02.2020 19:08:33

Jutra so lahko čudovita. Ja, vemo, tudi pozni večeri in noč imajo svojo moč, a jutra so tako sveža in čista, ves dan je še pred nami, možgani so spočiti in telo kar kliče po miganju. Si želite postati jutranji človek? Za vas imamo pet super nasvetov.

Delite na:
Naredite 5 majhnih sprememb in postanite jutranji človek
jutro Profimedia

 1. Že zvečer kozarec vode

 Zaradi dehidracije ste mlahavi, ko sedite za mizo, utrujeni, ko hodite naokoli, in tako prilepljeni v posteljo, da ne morete vstati. Pomislite, koliko časa običajno mine od takrat, ko popijete zadnje požirke vode, do takrat, ko vstanete. Deset, morda dvanajst ur? Seveda boste dehidrirani. Je potem kaj čudnega, da bi še kar ostali v postelji? Na nočni omarici vedno imejte kozarec vode, ki ga popijte, preden zaspite. Pa tudi jutra naj postanejo drugačna, nazdravite si s kozarcem vode.

2. Zajtrk

Vaše telo potrebuje energijo, da se prebudi in pripravi na nov dan. Zjutraj si najprej privoščite svoj najljubši zajtrk. Dajte telesu energijo, da učinkovito začne dan.

profimedia-0138498661.jpg
joga 1 vaja
Profimedia

3.    Brez stresa

Telefonov nikakor ne bi smeli imeti v bližini postelje. Njihovo piskanje in utripanje zaslona lahko zmoti vaš spanec, strmenje v zaslon, preden zaspite, pa zavre izločanje hormona melatonina, ki sproži zaspanost in zdravo spanje.

Poleg tega, komu se še ni zgodilo, da po ugašanju alarma zjutraj ne bi preveril še elektronske pošte in potem iz postelje vstal že pod stresom. Nikomur ni treba tako začeti dneva.

Zjutraj poskusite vstati nežno in umirjeno. Kupite si budilko, ki vas prebudi z naraščajočo svetlobo in uspava z usihajočo.

profimedia-0295664557 (1).jpg
joga 2 vaja
Profimedia

4.    Uvedite red v svoj dan

Ljudje večinoma potrebujemo sedem do osem ur spanja na noč. Pomembno je, da ugotovite, koliko ga potrebujete vi, in se tega držite. Redni vzorec spanja poskrbi, da se vaše telo navadi na neki ritem. Tako se začnete počasi prebujati pred budilko, poleg tega pa ste spočiti in pripravljeni na dan.

Težji del je včasih odhod v posteljo. Odrasli seveda ne maramo, da nam kdo ukazuje, kdaj moramo v posteljo, vendar si kar sami, glede na svoje potrebe po

spancu, določite približen čas in se ga držite.

5.    Vzpostavite rutino 

Vzpostavite rutino, ki vas bo zazibala v spanje. Nikar ne zaspite s telefonom v roki, temveč se raje sproščajte s kakšno zanimivo knjigo, ki vam zbistri misli in se bodo veke počasi zaprle kar same. Naredite kakšno jogijsko vajo za boljši spanec.

Zavedajte pa se, da se transformacija ne zgodi čez noč. Pojdite lepo korak za korakom.

profimedia-0138499045 (1).jpg
joga 3 vaja
Profimedia

Vaje za boljši spanec in dobro jutro!

 1

Na posteljo sedite s prekrižanimi nogami, hrbtenica naj bo vzravnana. Desno roko položite na levo koleno, levo roko pa na posteljo za vašim hrbtom (tik za trtico) in pri tem izdihnite. Nato se s telesom nežno zasukajte nekoliko v levo in poglejte čez levo ramo. Za trenutek ostanite v tem položaju. Dihajte počasi in globoko. Ponovite vajo še v drugo stran.

2

Lezite na hrbet, noge pokrčite, jih prekrižajte v gležnjih, nato pa jih objemite z rokami in stisnite k prsim. Vdihnite in se zazibajte do sedečega položaja. Ko ležete nazaj na hrbet, izdihnite. Vajo izvajajte približno minuto. Ko se še zadnjič zazibate nazaj na hrbet, iztegnite roke in noge ter se potopite v spanec.

3

Zaprite oči in pet minut dihajte. Ko izdihujete, štejte do pet. Poskusite sprostiti vse obrazne mišice, misli lepo spustite skozi glavo, jih sprejmite in se osredotočite na dihanje.

Objavljeno v reviji Liza/Maja št. 5, 31.1.2020