covid-19, koronavirusa, zda Svet24.si

ZDA bodo odpravile vse izredne ukrepe zaradi ...

jan cvitkovic 2 Svet24.si

Jan Cvitkovič izgubil projekt na javnem razpisu, ...

sova, rusija, vohunjenje Necenzurirano

Skrivnost stavbe, kjer je bil štab ruskih vohunov

plavajoce mobilne hise ljubljanica-pl003 Reporter.si

Jankovićevi stari znanci so se omastili: bivša ...

doncic Ekipa24.si

Kako se je iskrilo! Pomočnik Detroita želel ...

Gašper Rifelj postal televizijski voditelj Njena.si

Gašper Rifelj se spopada z jutranjim vstajanjem

avdic obrez Ekipa24.si

Umrl od smeha!!! Morate videti to noro ...

Koristni nasveti za pravilno sedenje v pisarni

Oglasno sporočilo, 24.10.2022 08:52:57

Nepravilno sedenje na sploh lahko povzroča bolečine, na daljši rok celo poškodbe najrazličnejših delov telesa.

Delite na:
Koristni nasveti za pravilno sedenje v pisarni

Da bi se torej izognili neprijetnim posledicam napačnega sedenja, je pametno poznati pravila pravilnega sedenja.

Pravilno sedenje pomeni tudi zdravo sedenje. V nadaljevanju vam predstavljamo 7 zlatih pravil, obenem pa še vrhunski pisarniški stol, ki mu ni para.

Zlata pravila sedenja

  1. Pri sedenju je treba boke potisniti čim bolj proti zadnjemu delu stolnega sedala. Med koncem sedala ter nogami mora kljub temu ostati vsaj nekaj prostora.
  2. Naslonjalo stola mora biti nastavljeno na kot približno od 90 do 135 stopinj, ko počivate ali denimo gledate film. Zgornji ter spodnji del hrbta morata biti dovolj učinkovito podprta. Za slednje lahko uporabite udobne blazine.
  3. Ko sedite, morajo biti vaše noge upognjene pod kotom 90 stopinj. Koleno naj bo nekoliko nižje v primerjavi z boki. Odsvetuje se sedenje s prekrižanimi nogami, ker takšen položaj zmanjša krvni pretok.
  4. Med sedenjem je treba obe stopali postaviti na tla. Če tal ne zmorete doseči, si pomagajte na primer s podstavkom ali pa s pručko.
  5. Roke med sedenjem usmerite naravnost predse. Ko jih naslonite na mizo, so komolci med kotom 90 in 120 stopinj. Ramena so pri tem povsem sproščena, roke pa v bližini telesa. Če tega ne zmorete storiti, to pomeni, da je tipkovnica nameščena predaleč.
  6. Zaslon računalnika nastavite tako, da je vrh njegovega ekrana približno 5 centimetrov nad višino oči. Če monitor ne omogoča nastavljanja po višini, si lahko pomagate z ločenimi nosilci za monitor ali pa s knjigami. Omenjeno namreč omogoča prilagajanje delovnega prostora. Glava naj bo vedno v ravni črti glede na hrbtenico. To učinkovito zmanjša obremenitev vašega vratu.
  7. Zapestja naj bodo obrnjena naravnost. Če tega ne zmorete storiti, to pomeni, da sta stol in miza na napačni višini ali pa je tipkovnica nameščena narobe.

Pisarniški-stoli-SpinaliS.jpg

Dejstvo pa je, da tudi najpravilnejše sedenje na svetu ne more povsem preprečiti negativnih posledic sedenja. Ravno zato je še toliko pomembneje, da si med delom vedno privoščite krajše odmore.

Stol, ki vas bo kar sam pripeljal do pravilnega sedenja

Ključni kos pohištva vsake pisarne je pisarniški stol. Pri izbiri se je pametno spogledovati s priznanimi proizvajalci tovrstnega pohištva, kot je podjetje Ham, kjer so razvili edini stol, ki omogoča udobje modernega pisarniškega stola, obenem pa posnema aktivno sedenje na terapevtski žogi. Slednjo tudi terapevti ter zdravniki priporočajo kot daleč najboljši pripomoček za zdravo vrsto sedenja. Pisarniški stol, ki to omogoča, se imenuje SpinaliS.

Ergonomski pisarniški stol SpinaliS torej med sedenjem uporabniku zagotavlja, da so njegove mišice ves čas aktivne, in to ne da bi se moral temu posebej posvečati.

Aktivno-sedenje-SpinaliS.jpg