pes potovanje letalo Svet24.si

Pogoji za potovanja s hišnimi ljubljenčki v ...

družina Svet24.si

Preverjeni načini, kako okrepiti življenjsko ...

tomaž-ročnik Necenzurirano

Razkrivamo: tako lokalni veljaki kupujejo ...

urska bacovnik jansa bobo Reporter.si

Je Urška Bačovnik Janša vedela, kako grozljive ...

primoz roglic Ekipa24.si

Velik šok! Primož Roglič je že končal dirko ...

Žan Videc, Martina Revija Stop

V zakulisju MMS

milicJPG Ekipa24.si

Linčajte Sekulića, linčajte mene, a vsak rabi ...

Veliki premiki k manjšanju količine plastične embalaže tudi v Sloveniji

Oglasno sporočilo, 21.06.2024 08:16:06

DS Smith Slovenija pri nas zamenjal že več kot 1,5 milijona kosov plastične embalaže.

Delite na:
Veliki premiki k manjšanju količine plastične embalaže tudi v Sloveniji

Spremembe miselnosti potrošnikov se odražajo v vedno večjem povpraševanju po trajnostnih alternativnih rešitvah na več segmentih. Še posebej je premik opazen, ko pride do nakupovanja izdelkov, pakiranih v plastične ovoje, sadja in zelenjave v embalaži, plastičnih nosilcev in ovojev na plastenkah pijač ter banjic za meso, mesne izdelke in gotove obroke.

Screenshot 2024-06-13 at 10.29.39.jpeg

Raziskava DS Smith, pionirja v krožnem oblikovanju embalaže, ki temelji na ponovni uporabi papirnih vlaken, je pokazala, da je okoli 29 % potrošnikov v EU prenehalo kupovati izdelke blagovnih znamk, ki ne uporabljajo trajnostne embalaže. Premiki pa se dogajajo tudi na ravneh državnih zakonodaj, kjer velik vpliv v različnih panogah predstavlja prav trajnost. Nekatere smo že lahko opazili tudi v pri nas, na primer ob dopolnitvi Uredbe o zmanjšanju vpliva nekaterih plastičnih proizvodov na okolje, ki velja od oktobra 2022. Glavni namen uredbe je zmanjšati onesnaževanje okolja s plastičnimi proizvodi za enkratno uporabo, predpisanih pa je tudi več ukrepov za dosego tega cilja.

DS Smith RoundWrap.jpeg

DS Smith na svetovni ravni z velikim uspehom - zamenjali več kot 1,2 milijardi kosov plastične embalaže

DS Smith je v sodelovanju z nekaterimi najbolj prepoznavnimi blagovnimi znamkami hitro potrošnih dobrin na svetu (FMCG) krepko pred zadanim rokom nadomestil več kot 1,2 milijardi kosov plastike. To predstavlja ključni mejnik v trajnostnem razvoju enega vodilnih mednarodnih proizvajalcev trajnostnih embalažnih rešitev.

Podjetje je že leta 2020 kot del trajnostne strategije "Now & Next” vzpostavilo program za zamenjavo in zmanjševanje plastike pri embalaži, kjer še naprej stremijo k zmanjšanju odpadkov in zagotavljanju daljše uporabe materialov.

V okviru strategije je DS Smith zastavil cilj: do konca leta 2025 zamenjati milijardo kosov plastike. Cilj je DS Smith dosegel maja letos, torej kar 16 mesecev pred zadanim rokom. Pri doseganju cilja je ključno vlogo odigral tudi DS Smith Slovenija, saj je z embalažnimi alternativami iz valovitega kartona od leta 2020 nadomestili že več kot 1,5 milijona kosov plastike.

Pozitivne okoljske spremembe znotraj in zunaj podjetja

"Ko smo oblikovali našo trajnostno strategijo Now & Next, smo želeli vključiti cilje, ki bi prinesli pozitivne okoljske spremembe znotraj in zunaj podjetja DS Smith," poudarja Gabriel Balogh, direktor DS Smith Slovenija. "S tesnim sodelovanjem s strankami in neprekinjenimi prizadevanji za zamenjavo problematičnih plastičnih materialov znatno prispevamo k zmanjšanju našega vpliva na planet. Danes to prizadevanje ni več samo privilegij; postalo je nujnost. Ponosen sem, da smo v Sloveniji že zamenjali več kot 1,5 milijona kosov plastike z trajnostnimi rešitvami iz valovitega kartona, kar poudarja našo pionirsko vlogo v krožnem gospodarstvu in izjemni inovativni duh naše ekipe," je še dodal.

Gabriel_Balogh (00000002).jpg