kitara Svet24.si

Umrl utemeljitelj slovenske kitaristike Tomaž ...

Kourtney Kardashian Svet24.si

Kourtney Kardashian ponosna na telo, ki ji je dalo...

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Simon Vadnjal Revija Stop

Znani obrazi so zelo okoljsko ozaveščeni

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Starši, ki služijo na račun otrok

kš, 16.03.2023 08:00:42

Če imate otroka, potem ste verjetno že slišali za pojav, imenovan »sharenting«. Gre za deljenje otrokovih fotografij in videoposnetkov na družbenih medijih, ki jih objavljajo njihovi starši, kar je postalo vse bolj razširjeno. Po različnih študijah je na spletu od 300 objavljenih fotografij vsaj ena otroka, mlajšega od 13 let.

Delite na:
Starši, ki služijo na račun otrok
Zabava, ki se lahko slabo konča. Profimedia

Vendar pa obstajajo tudi negativne posledice »sharentinga«, saj starši otrok izgubijo nadzor nad distribucijo fotografij in videoposnetkov, ki jih naložijo. To je lahko zelo nevarno, saj se lahko otrokova identiteta ukrade ali pa otroke izpostavimo spletnemu zalezovanju in ustrahovanju. Poleg tega pa imajo lahko otroci, ki so preveč izpostavljeni na družbenih omrežjih, težave tudi s sovrstniki.

Zato so nekatere države, na primer Francija, sprejele stroge zakone, ki staršem omejujejo pravico do objavljanja fotografij in videoposnetkov otrok. Starši bi morali zaščititi zasebnost svojih otrok, saj je spoštovanje zasebnosti otrok zdaj bistveno za njihovo varnost, dobro počutje in razvoj.

Poleg tega pa obstaja tudi monetizacija otrokovega življenja na družbenih medijih, kar je še ena temna stran »sharentinga«. Nekateri starši zaslužijo denar s promocijo izdelkov in storitev prek svojih otrok. To pa lahko privede do tega, da se otrokovo življenje spremeni v marketinški projekt, kar lahko negativno vpliva na otrokovo psihično zdravje.

Zato je pomembno, da se starši zavedajo posledic »sharentinga« in da zaščitijo zasebnost svojih otrok na družbenih medijih. Otroci imajo pravico do lastne podobe in spoštovanja njihove zasebnosti. Starši pa bi morali biti odgovorni in se zavedati, da otroci niso njihova last, ampak samostojne osebe s svojo identiteto.

Veliko staršev uporablja svoje otroke v poslovne namene - za promocijo razno raznih izdelkov
Veliko staršev uporablja svoje otroke v poslovne namene - za promocijo najrazličnejših izdelkov.
Profimedia

Sharenting ali monetizacija otrokovega življenja na družbenih medijih