profimedia-0840008601 Svet24.si

Polovica slovenskih zalog žlahtne kovine je v ...

slovenska policija Svet24.si

Gruzijec peš bežal pred policisti

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

rudi-mlakar Njena.si

Rudi tudi v zunanjem svetu vse bolj priljubljen

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

10 minut božanja psa zmanjša STRES, izboljša UČENJE

M.K., 12.05.2021 14:00:31

Izsledki nedavne preiskave so zaključili, da redno božanje psa lahko znatno zmanjša tesnobo in okrepi miselne sposobnost učencev pod stresom.

Delite na:
10 minut božanja psa zmanjša STRES, izboljša UČENJE
Psi so čudovita bitja, ki nam prinašajo nemalo zadovoljstva. Shutterstock

Strokovnjaki z univerze v Washingtonu so ugotovili, da so programi za obvladovanje stresa, ki so osredotočeni na uporabo terapevtskih psov, učinkovitejši za študente s težavami.

Po zaključku štiritedenskega programa, ki vključuje terapijo s psi, so ugotovili, da so učenci izboljšali kognitivne sposobnosti, pozitiven vpliv pa je bil viden še vsaj štiri tedne.

Preiskava je nadaljevanje študije iz leta 2019, ki je pokazala, da lahko božanje živali v samo desetih minutah kratkoročno zmanjša stres študentov

Strokovnjakinja za interakcijo med človekom in živalmi z univerze v Washingtonu Patricia Pendry je dejala, da so izsledki študije res močna ugotovitev. “Univerze se trudijo, da bi študentom pomagale pri akademskem uspehu. Še zlasti tistim, ki so morda v stiski zaradi težav z duševnim zdravjem ali akademskih in učnih težav,” je dejala. “Ta študija kaže, da tradicionalni pristopi obvladovanja stresa za to populacijo (študentov v stiski) niso tako učinkoviti kot programi, ki se osredotočajo na zagotavljanje priložnosti za interakcijo s terapevtskimi psi,” je še dodala.

V svojo triletno študijo je profesorica Pendry s sodelavci vpletla 309 študentov in jih razporedila v tri različne programe za obvladovanje stresa. Ti programi so predstavljali različne kombinacije načinov za obvladovanje akademskega stresa in interakcij med človekom in živalmi. 

V študijskem obdobju so raziskovalci študentom merili tako imenovano “izvršilno funkcioniranje” - veščine, ki jih potrebujemo za načrtovanje, organiziranje, koncentracijo, pomnjenje dejstev in motiviranost, ki so ključne za uspeh na univerzi. 

Vsi izsledki študije so bili objavljeni v publikaciji AERA Open. 

ženska pes.jpeg
Več božanja, manj stresa.
Pexels