pirc musar bql Svet24.si

Tako je predsednica Pirc Musar zapela na koncertu ...

asfinag Svet24.si

Z avtoceste rešili izgubljeno mamo raco in devet ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

tina gaber robert golob krizarjenje ickoti Reporter.si

Golob ni imel časa razmišljati o naši ...

doncic Ekipa24.si

Luka Dončić po veliki zmagi: 'Počutim se ...

Princ Harry in Kate Middleton - nekoč prava prijatelja - danes pa .. Odkrito.si

Kate in Harry - Če se bo to zgodilo, se bosta ...

1714382871-006-cel-oli-240428-lv-1714382855842 Ekipa24.si

Celjani mislijo resno! Snubili Modrića in ...

DS Smith in Coca-Cola z embalažno inovacijo na skupni poti do zmanjšanja porabe plastike

Oglasno sporočilo, 29.09.2023 13:53:43

Vodilno globalno podjetje za trajnostno embalažo na osnovi vlaken, DS Smith in Coca-Cola ukinjata plastične ročaje. Menjata jih za inovativno embalažo, izdelano iz valovitega kartona, imenovano DS Smith Lift Up.

Delite na:
DS Smith in Coca-Cola z embalažno inovacijo na skupni poti do zmanjšanja porabe plastike

Podjetje DS Smith in Coca-Cola sta združila moči in v sodelovanju razvila embalažo iz kartona, ki nadomešča plastične ročaje na 1,5-litrskih PET multipakiranjih pijač. Novo embalažno rešitev, ki nadomešča plastiko, je mogoče v avstrijskih supermarketih poiskati že od septembra 2023. 100 % reciklabilen ročaj iz valovitega kartona ne izboljšuje le uporabniške izkušnje pri prenašanju – skupaj z ostalimi embalažnimi komponentami partnerjev vsako leto zmanjša porabo plastike za Coca-Cola HBC Avstrija za približno 200 ton.

Marcel Martin, Glavni direktor za korporativne zadeve in trajnost CCHBC: »To je prva embalažna rešitev te vrste za 1,5-litrska pakiranja Coca-Cole, Fante in Spritea. Je rezultat naše podjetniške miselnosti, absolutnega prepričanja v sodelovanje z zaupanja vrednimi partnerji in naše osredotočenosti na doseganje neto ničelnih emisij do leta 2040. Leta 2022 smo se že šestič povzpeli na vrh lestvice Dow Jones Indeks trajnosti kot najbolj trajnostno podjetje v sektorju pijač. Počaščeni smo, da smo se v skladu s S&P Global Sustainability Yearbook 2023 uvrstili na prvo mesto med več kot 7000 podjetji v 61 panogah. V letu 2023 smo ponovno dosegli izjemne rezultate v MSCI ESG Ratings, in sicer že deveto leto zapored. Kljub tem priznanjem se zavedamo velike odgovornosti, ki je pred nami, in odločeni smo nadaljevati s trajnostnimi inovacijami in sodelovanjem, da bomo naše pijače dostavljali na najbolj zelen način.«

DS Smith slika 3 with logo.png
Skupna vizija 100 % reciklabilnih inovacij
Skupna vizija, ki jo delita podjetji, omogoča inovativno embalažo, ki je zasnovana z minimalno uporabo materiala in je hkrati popolnoma reciklabilna. Embalažo je DS Smith zasnoval z uporabo DS Smithovega edinstvenega pristopa, imenovanega Circular Design Metrics (Metrika krožnega oblikovanja), kar je privedlo do občutnega zmanjšanja ogljičnega odtisa tako embalaže kot tudi proizvodnje. Gre za inovacijo, ki je prilagodljiva za različne velikosti steklenic in je plod sodelovanja s Kronesom, vodilnim proizvajalcem pakirnih strojev. Ročaj omogoča mehak in udoben oprijem za enostavno nošenje, hkrati pa izdelki ostanejo varno zapakirani v trajnostni embalaži, ki je prilagojena za PET plastenke namenjene domači uporabi.

Stefano Rossi, izvršni direktor divizije Packaging Solutions, DS Smith: »S ponosom smo sodelovali pri razvoju inovativne embalažne rešitve, ki odstranjuje odvečne odpadke in plastiko za enkratno uporabo. Naš DS Smith Lift Up je zasnovan po metodi Metrike krožnega oblikovanja, kar zagotavlja minimalno porabo materiala, manjši vpliv na okolje in privlačen izgled na prodajnih policah. Naše sodelovanje s partnerjema, Coca-Cola HBC in Krones, je ključnega pomena pri zmanjševanju plastičnih odpadkov za enkratno uporabo in uvedbi inovativnih sprememb velikega obsega. Trajnostno oblikovanje je v središču tega, kar počnemo kot podjetje, in to je sijajen primer priložnosti za inovacije v embalaži, ki vodijo do bolj trajnostne prihodnosti za proizvajalce, trgovce na drobno in potrošnike.«