Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

rudiger Ekipa24.si

Genialno! Rüdiger vratarju Reala pomagal pred ...

andreja-špeh Njena.si

Andreja Špeh iz MasterChefove kuhinje na Japonsko

elsnik Ekipa24.si

Uh, kakšne besede! Kapetan Olimpije Elšnik po ...

Saša Lešnjek predstavlja poletno romantično zgodbo Nazaj v Piran

Karmen Klinc, 11.07.2019 08:00:00

Saša Lešnjek je 19-letna pevka in igralka, mnogim znana po vlogi Sandy iz slovenske različice muzikala Briljantina. V teh vročih poletnih dneh poleg številnih obveznosti predstavlja novo avtorsko pesem Nazaj v Piran, za katero je posnela tudi videospot.

Delite na:
Saša Lešnjek predstavlja poletno romantično zgodbo Nazaj v Piran
Saša Lešnjek in Luka Markus Štajer SL

Gre za pesem, prepleteno z zgodbo poletne romance, ki se dogaja na slovenski obali, in lepimi spomini nanjo.

saša lešnjek briljantina.jpg
Saša Lešnjek in Luka Markus v predstavi Briljantina
Mediaspeed

Pri snemanju videospota je Saša sodelovala z ustvarjalci najbolj gledanih videospotov v regiji NoVisuals. Glavna moška vloga je pripadla soigralcu iz muzikala Luki Markusu Štajerju, ki igrivo predstavlja njeno poletno ljubezen.

Saša Lešnjek 2
Njena velika ljubezen je glasbeni kolega Alex Volasko.
Mediaspeed

Pesem je mlada glasbenica ustvarila skupaj z Alexom Volaskom, ki se podpisuje pod glasbo, Saša pa pod besedilo skladbe. Saša o skladbi Nazaj v Piran pravi, da se bo dotaknila prav vsakega, ki je kdaj doživel to naivno zaljubljenost, s svojo prikupno melodijo pa nas bo popeljala skozi poletje.

saša lešnjek.jpg
Čeprav je še zelo mlada, je Saša že nanizala vrsto odličnih vlog.
Mediaspeed

Kljub počitniškemu razpoloženju mlada glasbenica ne počiva, ampak pridno dela na novih skladbah in pripravlja svoj prvi studijski album.

Objavljeno v reviji Vklop/Stop št. 26, 27. 6. 2019