bolnišnica Svet24.si

Družinski zdravniki: Če se to zgodi, bomo kmalu ...

postojnska jama Svet24.si

V 200 letih so vodniki skozi Postojnsko jamo ...

Klemen Žibert Necenzurirano

Objavljamo poročilo o finančni luknji v SD: kaj ...

grims cerkev-kriz mora bit-facebook Reporter.si

Kako Cerkev omogoča predvolilno kampanjo Branka ...

mark cuban pravi mvp pm Ekipa24.si

Provokacija v srbskem jeziku?! Neverjetno, kaj o ...

Cene Prevc, Martin Golob Njena.si

Je znani župnik povedal preveč - se bo Cene ...

ana gros af Ekipa24.si

Navijači kričijo: to je sramota! Zgodovinskih ...

Ponižana in osamljena

M. Š., Vklop, 21.05.2019 10:01:03

Mehiška produkcijska hiša Televisa je igralki Angélici Rivera obrnila hrbet.

Delite na:
Ponižana in osamljena
Angelica Rivera in Enrique Pena Nieto Profimedia

Ko je februarja letos na družbenih omrežjih sporočila, da se ločuje od svojega moža, nekdanjega mehiškega predsednika Enriqueja Peñe Nieta, je igralka Angélica Rivera odkrito priznala, da se veseli ponovnega dela na malih ekranih.

17-tele-angelika-1.jpg
Angelica Rivera in Enrique Pena Nieto
Profimedia

Preden je postala prva dama Mehike, je bila Angélica znana kot manekenka, pevka in igralka, ki je tesno sodelovala s Televiso in je posnela kar nekaj telenovel.

Slovenski gledalci se je lahko spomnimo kot Gaviote iz telenovele Čista ljubezen (Destilando Amor, 2007), v kateri je igrala skupaj z Eduardom Yáñezom (Resnične ljubezni). Z Nietom sta se poročila leta 2010, decembra 2012, ko je ta zaprisegel kot 57. mehiški predsednik, pa se je Angélica poslovila od igralske kariere in se povsem posvetila vlogi prve dame. To je trajalo do lani, ko je Nieta nasledil Andrés Manuel López Obrador. 9. februarja letos je Angélica sporočila, da se z Nietom ločujeta.

17-tele-angelika-cistaljubezen.jpg
Angelica Rivera, Eduardo Yáñez, Čista ljubezen
promo

Mehiški rumeni časopisi so se takoj zatem razpisali, da si Angélica želi nastopiti v priredbi Volčje zibelke (Cuna de lobos), slovite telenovele iz leta 1986, ki jo pripravlja Televisa; v glavnih vlogah so v izvirniku igrali Gonzalo Vega, Diana Bracho, Alejandro Camacho, Rebecca Jones in María Rubio. Dobila naj bi se celo z vodstvom hiše in producentko Giselle Gonzales, vendar je na koncu ostala praznih rok.

Po pisanju medijev se je vodstvo Televise odločilo, da za Angélico ni več dela v njihovih projektih, ker je občinstvo ne mara več, domnevno zaradi številnih škandalov, v katere je bila vpletena kot prva dama Mehike. Številni so ji zamerili vzvišeno obnašanje in nadvse razkošno življenje, ki sta si ga z možem privoščila na račun davkoplačevalcev. Najbolj pa je odmevala zgodba iz leta 2014, tako imenovan škandal Dvorec, ko se je izkazalo, da z možem in otroki živita v več kot sedem milijonov dolarjev vredni vili v luksuzni soseski mehiške prestolnice Lomas de Chapultepec, ki je bila v lasti gradbenega podjetja, ki je na račun državnih poslov kovalo milijonske dobičke. Angélica je vztrajala, da je dvorec njen in da ga je plačala z denarjem, ki si ga je prislužila s 25-letnim delom pri Televisi, vendar se je ob tem zapletala v številne laži in nasprotujoče si izjave, kar je naposled močno škodovalu njenemu in ugledu njenega moža.

17-tele-angelika-volcjazibelka.jpg
Volčja zibelka, Cuna de Lobos
Profimedia

Medtem so že izbrali igralko za upodobitev negativke Cataline Creel de Larios, ki jo je v izvirni seriji odlično odigrala María Rubio. To je postala 43-letna španska igralka Paz Vega, po mnenju številnih daleč najboljša igralka od vseh kandidatk, ki so hotele nastopiti v vlogi slovite zlobnice; poleg Angélice so bile na seznamu še Leticia Calderón, Laura Zapata, Silvia Navarro in Rosa María Bianchi. Tudi Volčja zibelka sodi v nabor telenovel, po kateri bo Televisa v okviru projekta Fábrica de sueños (Tovarna sanj) obudila najbolj priljubljene zgodbe iz svojega arhiva. Zanimiva novica, povezana s telenovelo, je tudi, da bosta enega od ljubezenskih parov odigrala dva moška, José Pablo Minor (Moč in strast) in Gonzalo García Vivanco (Gospodarica zlata). Snemanje serije se je začelo sredi aprila.

Objavljeno v reviji Vklop št. 19, 9. 5. 2019.