Instagram testira novo podobo
Priljubljeno družbeno omrežje želi zgodbe (Story-je) bolj poudariti.
Kalifornijski manager družabnih omrežij Julian Gamboa je na Twitterju razkril, da Instagram pri nekaterih uporabnikih testira novo podobo feeda na mobilni aplikaciji.
Tako naj bi uporabniki v bodoče namesto ene videli dve vrstici zgodb (Story-jev), ki jih objavljajo njihovi sledilci in prijatelji, dodan pa naj bi bil tudi gumb "Poglej vse zgodbe" ("See All Stories"), ob pritisku na katerega naj bi ekran napolnile povezave do vseh zgodb sledilcev.
Instagram menda novo podobo testira že kakšen mesec. Podjetje je testiranje potrdilo, vendar pa še ni jasno, ali bo nova podoba tudi ostala. "Vedno znova preizkušamo nove načine, s katerimi bi skupnosti na Instagramu izboljšali izkušnjo," so lakonsko sporočili iz Facebooka, v čigar lasti je Instagram.
V ozadju pa je seveda (kaj drugega kot) denar. Zgodbe namreč uporablja vedno več oglaševalcev, ki z njimi promovirajo svoje izdelke, to pa Facebooku prinaša lepe kupčke "papirčkov z ničlami".