Dneva, ko je Slovenijo nosila Luna
Spektakel v Stožicah: »Lunamanija« je zajela Slovenijo in starši niso imeli druge izbire, kot da otrokom kupijo vstopnice in jim omogočijo doživetje, ki se ga bodo še dolgo spominjali.
Enajst tisoč vstopnic za prvi nastop v Stožicah je skopnelo v pičlem tednu. Ker je bilo povpraševanje ogromno – podjetni posamezniki so karte preprodajali celo po štirikratnih cenah –, so organizatorji zagotovili dodatno predstavo naslednji dan in našo največjo dvorano, tokrat brez zgornjih tribun, napolnili še enkrat. Je bilo staršem vredno plačati evropske cene vstopnic? Če vprašate njihove otroke, zagotovo, odrska produkcija je bila namreč enaka kot na Dunaju, v Frankfurtu ali Mehiki.
Biti v Stožicah je bilo za osnovnošolske punčke preprosto »in«, v nasprotju s fanti, ki pojočo najstnico na kotalkah večinoma prezirajo. A Disneyjeva serija Jaz sem Luna (Soy Luna) osvaja televizijske gledalce po vsem svetu. Veliko glasbe, veliko romantike – v dramatičnih trenutkih »ljubi me, ne ljubi me« so mladenke v dvorani v en glas vzdihovale –, veliko koreografije na kotalkah, konfetkov, domiselnega vizualnega šova in tisoče zastavic, ki so plapolale po vsej dvorani.
Luna je fenomen letošnjega leta, ki se ga bodo mladi obiskovalci čez deset let ali več, ko se bo njihov glasbeni okus spremenil, spominjali z nostalgijo v očeh. Uro in pol so bili v stanju zamaknjenosti, ne sicer tako predirljivo kričečem kot pred leti na Rebelde, temveč bolj meditativnem, saj so z zaprtimi usti in s široko odprtimi očmi strmeli v junake svoje najljubše serije: Karol Sevilla, Ruggera Pasquarellija, Valentino Zenere, Chiaro Parravicini in druge. Izkušnja jih je verjetno še najbolj zadela po koncertu, ko so prispeli domov s kopico promocijske krame, ki so jo prodajali na izhodu: od majčk, skodelic, mikrofonov, obeskov do zastavic, posterjev, razglednic in še česa. O visokih cenah teh izdelkov seveda ne gre izgubljati besed (zastavica je, denimo, stala deset evrov). A zadovoljni otroški obrazi po koncertu so (staršem) odtehtali vse.
Dva dni v Sloveniji v številkah
17 tisoč prodanih vstopnic
48 € – najcenejša vstopnica (parter) v prvih dveh urah prodaje
500 € – cena vstopnice za prvo vrsto, ki je vključevala druženje z nastopajočimi.
100 ljudi je štelo osebje (skupaj z nastopajočimi), ki je prispelo v Ljubljano.
22–24 stopinj Celzija je bila zahtevana temperatura v garderobah.
340 brisač je moralo biti na voljo – novih, a opranih.
22 strani dolg seznam tehničnih zahtev za produkcijo
Na potepu
Glavna zvezdnika kotalkarsko-plesnega šova, Karol Sevilla in Ruggero Pasquarelli, sta za Pop TV povedala, da sta si nekaj časa vzela tudi za oglede. »Dan pred koncertom smo bili na Bledu, videli smo jezero, uživali v sončnem dnevu,« je povedal Ruggero. »Potepali smo se po Ljubljani, ogledala sem si grad, zelo mi je bil všeč,« je dodala Karol. »Sijajno je, ker lahko spoznavamo različne kulture, jezik ... Posnela sem nekaj fotografij, zelo sem uživala.«
Eno od teh fotografij, posneto pred ljubljansko Stolnico, smo našli na njenem Instagramu; kot vidite, se je navihana Karol po Ljubljani potepala precej neprepoznavna, brez ličil, z očali in kapo, poveznjeno do oči, a so jo najbolj goreče oboževalke očitno vseeno prepoznale (kot je videti na še eni njeni fotografiji z Instagrama). Ruggero je na svojem Instagramu objavil fotografijo z Bleda.
Slovenska Luna na koncertu
Tudi »slovenska Luna« Kaja Urbančič je obiskala koncert Soy Luna. Svoje vtise je opisala tako: »Na koncertu je bilo enkratno! Njihova energija se je dotaknila vseh, celoten spektakel je bil neverjeten. Res sem uživala. Zahvaljujem se vsem, ki so mi omogočili udeležitev. Že komaj čakam naslednji koncert, ki ga bo ekipa Soy Luna priredila v Sloveniji, in potrudila se bom, da se tudi tistega udeležim. Videti je bilo toliko srečnih otrok, ki se jim je uresničila želja in so Luno ter prijatelje lahko videli v živo; to mi je res polepšalo dan in me spodbudilo, da bo slovenska Luna najboljša, kot je le lahko.«
Več fotografij v spodnji galeriji!