pomlad Svet24.si

Tedenski horoskop: Čas je za razmislek, kje lahko...

annie-charlotte Svet24.si

25-letnica v razmerju z dvema moškima: "Ne varam,...

ukc ljubljana m24 sr Necenzurirano

Sum prirejanja razpisov v UKC: šef IT v službo k...

hisa mojca pasek setinc mile-pl015 Reporter.si

Skrivnost elitne vile za pol milijona: kako sta si...

nika prevc Ekipa24.si

Poglejte to! Kako se je kalil veliki kristalni ...

Goran Dragić, Greice Murphy Njena.si

Goran Dragić izbranko pripeljal v Slovenijo

doncic Ekipa24.si

Kaaaaaj?! Dončić se je držal za glavo in smejal...

Zelo huda podjetnica

C. R., 18.07.2019 14:00:00

Blogerka, znana po nanašanju ličil v plasteh in strogi rutini čiščenja kože, si je na Instagramu ustvarila pravi lepotni imperij. Za eno samo sponzorirano objavo računa kar 25 tisoč dolarjev.

Delite na:
Zelo huda podjetnica
/ Huda Beauty

Petintridesetletna Huda Kattan je ameriška blogerka, umetnica ličenja in podjetnica. Iz spletne prisotnosti je zgradila spoštovanja vredno blagovno znamko Huda Beauty, ki se postavlja po robu največjim imenom lepotne industrije. Iraških korenin, s svojim vzhodnjaškim videzom v svet lepote prinaša močno potrebno raznolikost. Predvsem rada izziva standarde lepote, ki niso vključujoči, kar je tudi razlog, da je ustvarila svoj blog. Na spletu namreč ni našla lepotnega guruja, ki bi ji bil podoben in po katerem bi se lahko zgledovala.

Ličila Evo Longoria in Nicole Richie

Potem ko je na univerzi diplomirala iz ekonomije, se je preselila v Los Angeles, kjer se je na sestrino pobudo izučila kot vizažistka in delala tudi za zvezdnice, kot so Eva Longoria in Nicole Richie. Huda se je nato z možem preselila v Dubaj, kjer jo je kot vizažistko zaposlil Revlon, medtem pa začela pisati svoj blog, kjer je delila namige in trike profesionalcev. Poleg bloga ustvarja tudi zelo priljubljene videe na YouTubu, kjer ima kar 3,2 milijona naročnikov. Preboj v svet lepote pa je doživela na Instagramu, kjer ji sledi več kot 37 milijonov ljubiteljev lepote.

Leta 2013 je predstavila svojo linijo kozmetike, ki nosi njeno ime – Huda Beauty. Njen prvi izdelek so bile umetne trepalnice, saj s takratno ponudbo na trgu ni bila zadovoljna. Zaloge njenih umetnih trepalnic v trgovinah Sephora, ki so bile takrat edini ponudnik, so takoj pošle, potem ko jih je javno pohvalila Kim Kardashian. Zdaj Hudina kozmetična linija ponuja več kot 140 različnih ličil in lepotnih dodatkov.

Huda Kattan 4.jpg
/
Huda Beauty

Znašla se je na prvem mestu Instagramove lestvice največjih zaslužkarjev za leto 2017, saj je povprečno za sponzorirano objavo na Instagramu prejela kar 18 tisoč dolarjev. Forbes jo je umestil na seznam desetih najvplivnejših v svetu lepote. Revija Time pa na seznam 25 najvplivnejših osebnosti na internetu za leto 2017. Njeno vrednost ocenjujejo na 550 milijonov dolarjev.

Kamere jo spremljajo dan in noč

Dubajska Kim Kardashian je posnela tudi svoj resničnostni šov z imenom Huda Boss, v katerem igra skupaj z družino. Med snemanjem prve sezone so ji kamere sledile več mesecev, v pripravi pa je že nova sezona, za katero si želi, da bi bila bolje načrtovana, saj je bila nenehna prisotnost kamer v prvi sezoni preveč naporna in jo omejevala pri upravljanju lepotnega imperija.

Huda Kattan 1.jpg
/
Huda Beauty

Briše meje sprejemljivega

Blogerka, ki je po veroizpovedi muslimanka, v začetku ni bila najbolj naklonjena ideji, da bi vodila podjetje, ki nosi njeno ime, saj se ni počutila pripravljene na tako vlogo. Na to je morala počasi privaditi predvsem svojega očeta in moža, ki sta težko sprejela, da bi kot muslimanska ženska služila svoj denar. Zadnjih pet let pa vodi svoje podjetje, s pomočjo svojih dveh sester, Mone in Alye, ter moža Chrisa. Sama pravi, da se vloge direktorice še uči, kar je tudi osrednja tema njenega resničnostnega šova Huda Boss.

Huda Kattan 6.jpeg
/
Huda Beauty

Trenutno velja za eno najvplivnejših žensk Bližnjega vzhoda, njen cilj pa je predvsem navdihniti druge ženske, s katerimi se kljub slavi zelo rada povezuje neposredno, bodisi prek Instagrama ali v živo. S svojo zagnanostjo, podjetništvom in neodvisnostjo potiska meje sprejemljivega v arabskem svetu in je zato zgled ženskam po vsem svetu. S sestrama je ustanovila sklad, ki vlaga v mlade podjetnice z inovativnimi idejami in velikimi sanjami, ne samo v lepotni industriji, temveč tudi v drugih panogah.

Do zaslužka s kakovostjo

Huda Kattan 5.jpg
/
Huda Beauty

Njen lepotni imperij Huda Beauty je samo lani ustvaril 400 milijonov dolarjev od maloprodaje, kar 15 odstotkov ji je prinesla prodaja njene palete senčil za veke The New Nude Palette, ki se ponaša z 18 odtenki kožnih barv. Za vsa ličila se rada osebno prepriča, da so po njenih standardih in kar se da popolna. Njen stil ličenja ni »naravni videz«, temveč »full coverage«, kar pomeni, da posveča veliko pozornosti pudrom in podlagam, predvsem pokritosti in odtenkom. Zadovoljiti želi namreč vsakega kupca, ne glede na barvo in tip kože.

Kot otrok ni bila Huda

Huda Kattan 8.jpg
/
Huda Beauty

Odrasla je v prevladujoče beli četrti mesta Oklahoma, kjer so jo drugi otroci in sošolci zbadali zaradi njenega etničnega videza. Da bi se temu izognila, se je ljudem predstavljala kot Heidi.

Kot otrok in mladostnica se je borila s slabo samopodobo. Uteho je vedno našla v ličilih, ki jih je začela vsakodnevno uporabljati že pri dvanajstih letih. Nikoli ni imela občutka, da pripada okolici, zato je potrebovala zelo dolgo, da se je začela počutiti dobro v svoji koži. Zdaj želi pri tem pomagati drugim, ki se znajdejo v podobnem položaju. Meni namreč, da lepota leži v posebnosti in nepopolnosti.

Lepotica si želi svoj imperij še razširiti in povečati, njena linija izdelkov prihaja v trgovine po vsem svetu, v letošnjem in naslednjem letu pa želi ustanoviti tudi novo podjetje, ki se bo posvetilo parfumom.

Objavljeno v reviji Bodi Zdrava št. 6, 10. 6. 2019