Manca Špik Dobra karma

Manca Špik s hčerko preseljena na povsem ...

Vesna Šošterič (2) Svet24.si

Razvpita resničnostna zvezdnica išče moškega

HUAWEI_P40_0021 Svet24.si

Pet razlogov, zakaj izbrati Huawei P40 lite

Dejan Židan in Tanja Fajon Svet24.si

Židan ob odstopu: "Prišel je čas, da slovensko ...

Necenzurirano prenos Necenzurirano

Razkrivamo poti provizij za TEŠ6

Soraja 2 Odkrito.si

Torbica za 3.000 evrov in še kaj!

Mijo Matić Njena.si

Takole po karanteni uživa sanjski Mijo

Prigrizki, ki vam ne bodo uničili diete

MAJA KRAJNC, 02.04.2020 20:00:04

Znanstveniki pravijo, da ni zares toliko pomembno, kdaj jemo – veliko bolj bistvenega pomena je vprašanje, kaj jemo. Če vas ne mučijo zdravstvene težave, kot so zgaga in prebavne motnje, in se vam pojavi nočno hrepenenje po hrani, se lahko zatečete k receptom za zdrave prigrizke, ki se ne bodo vmešavali v vašo skrb za telesno težo. Recepti so hitri in preprosti za pripravo ter okusni!

Delite na:
Prigrizki, ki vam ne bodo uničili diete
ZDRAVI PRIGRIZKI GettyImages

1/3 skodelice čičerike + 15 g mehiškega sira (NIMA FOTKE)

Skupaj ju pogrejemo v mikrovalovni pečici, posujemo z žlico omake salse in dobimo lahko, a zelo nasitno mešanico.

Vsebuje: 160 kalorij, 5 g maščobe, 4 g sladkorja, 6 g vlaknin, 9 g beljakovin

Kosmiči, gozdni sadeži, mleko
ZDRAVI PRIGRIZKI
GettyImages



1 skodelica gozdnih sadežev + ½ lahkega jogurta + 2 žlici kosmičev

Gozdni sadeži, polni vlaknin, bodo skupaj z jogurtom, polnim proteinov, in hrustljavimi sladkimi kosmiči potešili vašo lakoto.

Vsebuje: 170 kalorij, 3 g maščobe, 16 g sladkorja, 9 g vlaknin, 9 g beljakovin

Toaszt in arašidovo maslo
ZDRAVI PRIGRIZKI
GETTY IMAGES



1 skodelica paradižnikove juhe + ¼ skodelice graha

Ta recept je še posebej primeren za zimske dni. Sestavine zmešajte skupaj in jih pogrejte. Grah bo poskrbel za vlaknine, proteine in vitamine, za polnovreden obrok pa dodajte še malo sira in krekerje.

Vsebuje: 95 kalorij, 0 g maščobe, 12 g sladkorja, 3 g vlaknin, 3 g beljakovin


 

Paradižnikova juha
ZDRAVI PRIGRIZKI
GettyImages


½ skodelice leče + 1 žlica oliv + 1 čajna žlička majoneze (NIMA FOTKE)

Znano je, da je leča hranljiva superhrana, ki vsebuje veliko beljakovin in vlaknin. Kakovostne olive in majoneza z malo maščobe jo lahko spremenijo v okusno omako za zelenjavo, odlična pa je tudi brez dodatkov.

Vsebuje: 168 kalorij, 5 g maščobe, 8 g vlaknin, 9 g beljakovin

1 kivi + 1 skodelica mandljevega mleka + 2 skodelici špinače

Če obožujete smutije, je tu preprost recept za odličen napitek. Ob mešanju lahko dodate še nekaj ledu.

Vsebuje: 90 kalorij, 2,5 g maščobe, 7 g sladkorja, 4 g vlaknin, 3,5g beljakovin



½ skodelice grozdnega paradižnika + 60 g mini kroglic mocarele + malo balzamičnega kisa

Preprosta in majhna solata caprese je odličen vir maščobe in beljakovin.

Vsebuje: 196 kalorij, 10 g maščobe, 12 g ogljikovih hidratov, 1 g vlaknin, 11 g beljakovin

Mozarella in paradižnik
Mozarella in paradižnik
GettyImages


Tanek kos polnozrnatega toasta + 1 žlica arašidovega masla + kapljica medu

Znana jed, ki bo ob dodatku sladila v obliki medu povsem zadostila vašim potrebam po ogljikovih hidratih in beljakovinah.

Vsebuje: 199 kalorij, 9 g maščobe, 24 g ogljikovih hidratov, 12 g sladkorja, 6 g vlaknin, 8 g beljakovin

Objavljeno v reviji Bodi zdrava št. 2, 10.2.2020