duhovna pot Dobra karma

Ko drugi mislijo, da ste umrli, ste v resnici ...

donald-trump, melania-trump Svet24.si

VIDEO: Ob Donaldu mračna Melania. Ob tem, kar je ...

matej lahovnik-pl Reporter.si

Poglejte, koliko so davkoplačevalce stali ...

andrej sisko stajerska varda bobo2 Svet24.si

Šiškova varda nadlegovala lastnika kampa

Necenzurirano prenos Necenzurirano

Ere Petra Vriska je konec

100913614_238493430776529_4655361849502988722_n Odkrito.si

Jan Oblak - Psa poslal s taksijem iz Slovenije v ...

franko bajc Njena.si

Franko, kot ga še niste videli

Kaj smete jesti in česa ne na prazen želodec

Tina Lucu, 27.11.2019 14:00:00

Zajtrk je zelo pomemben za dober dan, zato pazite, da že zjutraj ne pojeste kakšne hrane, ki ne prija vašemu želodcu - preveč kisline ali druge dražeče sestavine povzročajo bolečine v trebuhu ali pa še kaj hujšega.

Delite na:
Kaj smete jesti in česa ne na prazen želodec
ovseni kosmiči z jabolki profimedia

Ni dobro na prazen želodec:

 Rogljički - vse, kar vsebuje veliko kvasa, raje pojejte pozneje čez dan. Na primer ob popoldanski kavi. Drugače boste imeli razdražen želodec in boste napihnjeni.

 Paradižnik - v paradižniku je sicer veliko zdravih učinkovin, vendar pa lahko vitamini in antioksidanti v kombinaciji s preveliko želodčne kisline privedejo do neprijetnih bolečin v želodcu.

 Sladke, gazirane pijače - kola in podobne pijače poženejo vrednosti inzulina v nebo. Tudi fosforna kislina, ki jo najdete celo v gazirani vodi, zviša želodčno kislino in povzroči zgago.

dreamstime_m_113559193.jpg
Banane vsebujejo veliko železa, zato se priporočajo ljudem, ki so anemični.
dreamstime

 Citrusi - vsebujejo še posebej veliko sadne kisline, ki na tešč želodec poveča tveganje za vnetje želodčne sluznice.

 Banane - v njih je veliko magnezija. Vendar pa se v želodcu v krvi tako hitro poveča vsebnost magnezija, da lahko visoko neravnovesje škodi srcu. Poleg tega vsebujejo veliko sladkorja, ki poviša nivo inzulina.

Citrus.jpg
Citrusi vsebujejo veliko vitamina C in drugih snovi, ki ščitijo pred boleznimi, še posebej pred gripo in prehladom.
Profimedia

 To dobro dene praznemu želodcu:

 Ovseni kosmiči - balastne snovi znižajo nivo holesterola in nas dobro nasitijo. Poleg tega zaščitijo želodčno sluznico pred škodljivimi kislinami.

Ajda - spodbuja prebavo in poleg tega vsebuje veliko beljakovin in železa.

Oreščki - normalizirajo pH želodca in naj bi celo zmanjševali razjede. Vsebovana maščoba nasiti za dlje časa.

borovnice.jpg
borovnice na prazen želodec
Profimedia

Borovnice - izboljšajo krvni tlak in pospešijo presnovo. Poleg tega so dobre tudi za spomin.

Lubenica - ker vsebuje pretežno vodo, telo tako že zjutraj dobi dovolj tekočine. Likopen, naravno rdeče barvilo, je poleg tega dober za oči in srce.

Jajca - kdor za zajtrk poje jajca, bo čez dan zaužil manj kalorij.

Objavljeno v reviji Liza/Maja št. 43, 18.10.2019