Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

mattias skjelmose Ekipa24.si

Groza! Tresočega kolesarskega zvezdnika so komaj ...

kyle-marisa-roth Odkrito.si

Nenadna smrt znane TikTok vplivnice

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Kolumna
Ženske ponovno v ringu

Ženske ponovno v ringu

Miša Terček, Vklop, 15.08.2018 10:30:52

Zaključila se je druga sezona Netflixove serije Glow, ki prikazuje zakulisje resnične zgodbe o ženskah zvezdnicah t. i. wrestlinga v osemdesetih letih.

Delite na:

Prva sezona je doživela številne pozitivne kritike, tako s strani recenzistov kot tudi gledalcev. A ne moremo si pomagati, da se ne bi praskali po glavi, saj se nam je prav konec prve zdel kot primeren zaključek celovite zgodbe, krog je bil sklenjen. Kaj lahko ustvarjalci serije sploh še ponudijo v novi sezoni, pa potem še v naslednji in naslednji? Zakaj bi želeli izžeti prav vsako kapljo? Prvi deli druge sezone se niso začeli obetavno, scenarij je šel preveč po kopitu pretirane karikiranosti likov, šal na prvo žogo ter preveč degradacije sicer trdega dela originalnih žensk, ki so v tem TV-šovu že pred skoraj tremi desetletji orale ledino ter konkurirale moškim kolegom. Če namreč gledate stare originalne posnetke Glowa iz osemdesetih, boste videli, da so veliko prepričljivejši in realnejši od teh veliko bolj karikiranih iz Netflixove serije. Takratni Glow je poosebljal osemdeseta, Netflixov pa tega občutka ne pričara vse do sedmega ali osmega dela druge sezone, ko zgodba končno postane manj cirkuška in bolj temelji na odnosih med liki ter izdelku, šovu, ki ga rokoborske dame skušajo ustvariti. A Glow proti koncu vsaj malo upraviči dejstvo, da si ženske rokoborke zaslužijo spomenik v obliki TV-serije, čeprav se produkcijsko, kaskadersko in teatralno v resnici nikoli niso približale milijardni industriji, ko so jo »ugrabili« njihovi moški rivali z desetletja dolgo tradicijo.