kris Svet24.si

FOTO: »Danes so mi spet pregledali kri in pravijo...

Baba Vanga Dobra karma

Baba Vanga: srhljiva napoved za 2020 in poslednja ...

soraja Svet24.si

FOTO: Soraja zapustila zaročenca in že buri ...

moški in ženska Svet24.si

Alarm: nam grozi kolaps sistema skrbi za ...

ženska Dobra karma

Energije od 6. do 12. decembra: norost v mislih in...

alma merklin Njena.si

Slovenska pevka delila prelepo nosečniško ...

ana-dolar Njena.si

Ana in Roman sta se ločila

Kolumna
Oh, ta škrat!

Oh, ta škrat!

Karmen Spacapan, 21.11.2019 08:00:00

Pretekli teden nam jo je zagodla tehnologija: obiskal nas je tiskarski škrat. Majhen, tih, a še kako nagajiv. Glej ga, zlomka, pohrustal je prav eno najbolj priljubljenih zadev – križanko! Zato se vam, dragi bralci, tudi v imenu tega malega nagajivčka, ki smo ga pregnali iz naše tiskarne, globoko opravičujem in obljubljam, da se ne bo več ponovilo!

Delite na:

No, šalo na stran ... Resnično mi je žal, da je prišlo do te napake in da je zaradi tehničnih težav križanka izpadla. Upam pa, da ste bili vseeno zadovoljni z vsebino, ki vam jo vsak teden ponujamo in za katero stojimo vsi, celotni novinarska in tehnična ekipa.

mad_men_cast.0.jpg
'
pr

Sprašujem pa se, kako je bilo, ko tehnologija še ni bila tako napredna, kot je danes. Zadnje čase veliko svoje pozornosti, ko nisem v službi, namenjam seriji, ki se predvaja na Netflixu in govori o oglaševalcih iz 60. let prejšnjega stoletja. Serija Mad Men je polna zanimivih življenjskih in ljubezenskih zgodb, predvsem pa me navdušuje način dela, ki naj bi ga imeli takrat v ZDA. Opažam, da bi lahko povlekli neke vzporednice z zdajšnjim časom. Ljudje, ki delajo v oglaševanju, še zmeraj močno stavijo na naša čustva in nam tako prodajo marsikaj, celo zrak v steklenici. Serija Mad Men pa nam to pokaže neposredno, brez olepšav, tako, kot je! Skratka, zanimiv skok v preteklost, ko še ni bilo vse tako odvisno od računalnikov in pametnih telefonov, kot je danes, oziroma ko mi nismo bili tako odvisni od računalnikov, pametnih telefonov in družbenih omrežij, kot smo danes. Še ena zadeva, od katere je odvisnih kar nekaj ljudi, so, verjeli ali ne, všečki na Instagramu, ki pa so po novem skriti! Uporabnik sicer vidi, koliko vščekov je dobil, njegovi sledilci pa ne ... Kaj to pomeni za vojsko vplivnežev, ki so odvisni od števila vščečkov, še ni povsem jasno, je pa jasno, da je to zelo velika sprememba, ki bo gotovo vplivala na celotni spletni marketing ...

Je torej mogoče, da se doba vplivnežev na neki način končuje in se vračamo nazaj v čas? Sama sicer dvomim v ta scenarij, vendar hkrati ugotavljam, da živimo v popolni poplavi informacij, fotografij in video vsebin ... Te nas prav »bombardirajo«, vsak dan. Zato je še kako prijetno, ko se lahko usedemo v naslonjač, v roke vzamemo kakšno revijo in jo v miru prelistamo  – četudi je notri kakšen tiskarski škrat, ki je kaj pohrustal ... Verjamem, da naredi manj škode, kot je naredi brezglavi lov za vščečki.