Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

rudiger Ekipa24.si

Genialno! Rüdiger vratarju Reala pomagal pred ...

femme-fatale, femme-fatale-2023 Njena.si

Skrito v raju: Igralka blestela na fotografiranju ...

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Kolumna
Ko ženske spominjajo na resničnostne lutke

Ko ženske spominjajo na resničnostne lutke

Brane Kastelic, Zvezde, 19.03.2018 14:12:35

Kot vztrajnega »opazovalca« žensk me že dolgo motijo štiri reči: preveč ličil, previsoke pete, prekratka krila in preveč parfuma.

Delite na:

Toliko preveč ličil, da je ženska videti, kot bi imela na obrazu masko. Toliko previsoke pete, da te spremenijo naravna razmerja ženskega telesa, da je v njih tako rekoč nemogoče hoditi in da ženske v njih moške gledajo navzdol. Tako prekratka krila, da jih morajo ženske kar naprej vleči navzdol, da ne bi bilo videti hlačk. In toliko preveč parfuma, da ne diši, temveč … duši.

Kadar sem v soboto zvečer zunaj, vidim zelo veliko mladih žensk s preveč ličili, previsokimi petami, prekratkimi krili in preveč parfuma. Podobne so si. Podobne so lutkam. In podobne so ženskam iz televizijskih resničnostnih šovov, ki jih krivim za to nenaravno izumetničeno podobo mladih žensk. In za več kot to. Za poneumljanje veliko mladih žensk in deklet, ki so jim ženske, kot so Kardashianke in Jennerki, televizijske kure, ki nosijo (sebi) zlata jajca, vzornice. Da me ne bi narobe razumeli. Rad imam naličene, urejene, seksi oblečene in dišeče ženske, nimam pa rad »lutk«. Obenem zadnje čase slabo prenašam vse bolj »klošarsko« moško modo. Ker sem ravno pri tem. Pred kratkim sem bil na veliki modni reviji. In zavijal z očmi zaradi večine moških, ki so si jo prišli ogledat. Velika večina je bila na različne načine povezana z modnim svetom. Napravljena »po modi«. Sam sem zaradi kombinacij barv in oblačil ter obutve imel občutek, da so se ali oblekli in obuli v temi ali da preprosto niso imeli časa za to, da bi se (pre)oblekli. Trenutno me posebno odvračajo prekratke ali zavihane hlače v kombinaciji z nizkimi obuvali, po navadi neke vrste športnimi copati, brez nogavic ali z nizkimi nogavicami, da se čim bolj vidijo gležnji z bližnjo okolico. Mislim … Recite mi, da sem staromoden, ampak … ne, hvala.

Mislim, da nenaravna izumetničena podoba mladih žensk izvira iz največje »družinske« uspešnice resničnostne televizije V koraku s Kardashianovimi, v kateri imajo glavne »vloge« sestre Kim, Kourtney in Khloe Kardashian in njihovi polsestri Kendall in … Kylie Jenner. Te so najbolj krive za pretirano, skoraj groteskno ličenje večine današnjih mladih žensk, ki jih posnemajo že dolgo. Če bi poslušali njih, ni za žensko nič pomembnejšega, kot je ličenje. Posebno z ličili, ki jih same prodajajo, in pri tem bogatijo. Pri tem je mladim ženskam vse bolj vzornica najmlajša med njimi, Kylie Jenner. Ko so resničnosti šov V koraku s Kardashianovimi predvajali prvič (ne morem verjeti, da ta slaboumni samospev samovšečnosti in narcizmu milijoni gledajo že enajsto leto), je imela Kylie komaj deset let. Pri osemnajstih je, na podlagi že dolgoletnih izkušenj z ličenjem, ustanovila družbo Kylie Cosmetics. Zdaj, pri dvajsetih, je superzvezda resničnostne televizije in supersila družbenih omrežij z več kot sto milijoni sledilcev, uspešna podjetnica in multimilijonarka. Njeno osebno premoženje ocenjujejo na okoli petdeset milijonov evrov, vrednost njenega lepotilnega podjetja, ki se vrti okrog ličil, pa na okoli 350 milijonov evrov. Poznavalci napovedujejo, da bo leta 2020 vredno okroglo milijardo. Kylie mlati največ denarja po zaslugi umetno povečanih ustnic, s katerimi prodaja vedno nove kozmetične »komplete za nego ustnic« in na tone drugih ličil.

Februarja je Kylie prvič postala mati. S prikrivanjem lanske nosečnosti, ki jo je razkrila po rojstvu hčerke, skupaj z enajstminutnim saharinskim videom o nosečnosti in porodu (ne manjka niti posnetek garderobe za novorojenko, za katero je odštela sedemdeset tisoč dolarjev), je sprožila eksplozijo zanimanja na družbenih omrežjih in nov plaz milijonov. Kardashianke in Jennerki so kovačnice denarja. Vrsta sponzorjev, ki jim delajo reklamo na družbenih omrežjih in drugod, jih plačuje do pol milijona dolarjev na leto, ker se vse, kar je všeč tem »zvezdnicam« ličenja, nastavljanja … kameram in malo drugega, proda za suho zlato. Človeška neumnost je še bolj brezmejna, odkar obstaja resničnostna televizija.