Bankomat Svet24.si

Ste ostali brez gotovine, vaša bančna kartica pa...

merkur 1 Svet24.si

Intuitivni čas retrogradnega Merkurja obrnimo ...

borut petek Necenzurirano

Nekdanji Janšev zaupnik je zdaj milijonar. Kdo ga...

grims cerkev-kriz mora bit-facebook Reporter.si

Kako Cerkev omogoča predvolilno kampanjo Branka ...

nika kriznar 24 af Ekipa24.si

Pravljica Nike Križnar! Naša skakalka razkrila ...

Pogled, ki pove vse! Odkrito.si

Meghan - ljubosumni izpad? Ženski ukazala, naj se...

luka doncic Ekipa24.si

Uau! Luka razkril, koliko avtomobilov ima trenutno...

Kolumna
65

65

Mitja Reichenberg, 15.03.2023 12:45:21

Delite na:

Najbolj svež ZF film, ki prihaja s pomladjo na velika platna, je zagotovo 65. Človeštvo se že dolgo ukvarja s svojo zgodovino in prazgodovino, prav zanimivo pa je pogledati znanstveno fantastiko, ki nekako preko ovinka postavi skupaj visoko tehnologijo in davno preteklost – na zemlji.

Ustvarjalca filma Tiho mesto (režiserja Scott Beck in Bryan Woods) ter producent Sam Raimi predstavljajo film z naslovom 65, kar je triler z Adamom Driverjem, Ariano Greenblatt in Chloe Coleman v glavnih vlogah. Na kratko: po katastrofalni nesreči na neznanem planetu pilot Mills (Adam Driver) kmalu ugotovi, da je dejansko obtičal na Zemlji ... pred 65 milijoni let. Z eno samo možnostjo za rešitev se morata zdaj Mills in edina druga preživela, Koa (Ariana Greenblatt), prebiti po neznanem terenu, prepredenem z nevarnimi prazgodovinskimi bitji, v epskem boju za preživetje.

Filmsko glasbo naj bi po napovedih koproducentskih hiš Columbima Pictures in pa Bron Creative naredil Danny Elfman, vendar se je baje produkcija Netflixove TV serije Wednesday (Tim Burton) zavlekla in je odpovedal. Njegova desna roka je bil komponist Chris Bacon, ki pa je, očitno, prevzel samostojne vajeti v projektu 65, ko je Elfman odstopil. Tako je Bacon dobil možnost, da ustvari svojo partituro za napovedani film.

Čeprav je to že tretji znanstvenofantastični film produkcijske hiše Sony/Columbia Pictures, ki se začne z vesoljsko ladjo, ki jo poškodujejo asteroidi (po Čas po Zemlji, 2013, in Potniki, 2016), imamo vendar pred seboj dokaj vznemirljiv in napet triler, ki vztraja v dobri SGI (Sillicon Graphics Image) tehnologiji. Če bi lahko zvočni podobi očitali nekoliko manj originalnosti, pa vendar skupaj z glasbo postavi na veliko platno napeto dogodivščino, ki bi jo lahko (vsaj glede prazgodovinskih bitij) primerjali z uspešno franšizo Jurskega parka. Film je vsekakor dober avanturistični pogled na našo prazgodovino in razmislek o možnostih, ki smo jih imeli tedaj za preživetje – brez visoke tehnologije.