kartoskop Dobra karma

Kartoskop za obdobje med 23. in 29. septembrom

Vedeževalka, prerokovalka, sveča, vedeževanje, prerokovanje, šloganje Svet24.si

Upanje je izpuhtelo, Karin so našli mrtvo v morju...

tonin ugrabitev2 Reporter.si

Ko ti oblast stopi v glavo: kako se je Tonin dal ...

cepivo, sputnik V Svet24.si

Kako blizu je cepivo proti koronavirusu?

20200923-01026932 Necenzurirano

Iz naših žepov v žep ministra Vizjaka

presaditev organov Odkrito.si

Darovanje organov je "dejanje srca"

esmeralda-rupnik Njena.si

Ljubezen po domače: Hud udarec za Esmeraldo

Redna telesna vadba prinaša več sreče kot denar

kl, 25.08.2020 16:30:25

Z denarjem ne moremo kupiti sreče, z gibanjem pa si jo lahko ustvarimo.

Delite na:
Redna telesna vadba prinaša več sreče kot denar
Gibanje prinaša srečo Profimedia

Znanstveniki iz univerz Yale in Oxford so dokazali, da redna telesna vadba ljudi zares naredi srečne in psihično močnejše. 

Posamezniki, ki so redno telovadili, so imeli na leto 18 "slabih dni" manj, kot tisti, ki tega ne počnejo. Prav tako, so "migajoči" imeli vsaj toliko srečnih dni v letu, kot tisti, ki so zaslužili več kot 25.000 dolarjev na leto.

"Razlika v psihičnem zdravju med tistimi, ki sodelujejo v kolektivnih športih in tistimi, ki sploh ne telovadijo, je enaka kot razlika med tistimi, ki imajo denar in tistimi, ki ga nimajo," pravi vodja raziskave, Sammi R. Chekroud iz Oxforda. "Pravzaprav je še večja," dodaja.

Telesno aktivnost že zelo dolgo povezujejo z zmanjšanim tveganjem za srčno-žilne bolezni, kapi in sladkorno boleznijo, šele v zadnjem času pa ugotavljajo tudi njen pomen za duševno zdravje.

Znanstveniki obeh univerz so v raziskavi zajeli podatke, pridobljene od več kot milijon odraslih oseb. Prišli so do zaključka, da kakršnakoli telesna aktivnost - od skrbi za otroke, gospodinjskih del, fitnesiranja, hoje, kolesarjenja itd. - pozitivno deluje na duševno zdravje.

Najbolj učinkoviti naj bi bili kolektivni športi. Seveda pa je pomembno tudi, da ne pretiravamo, so navedli v raziskavi, objavljeni v časopisu The Lancet Psychiatry.

Dovolj je že telovaditi trikrat na teden po 45 minut, da bi dosegli dobre rezultate.