julia roberts 1 Odkrito.si

Julie Roberts sorodniki njenega moža na začetku ...

droga, lasulja, kokain Svet24.si

FOTO: Pod lasuljo skrival pol kilograma kokaina v ...

lunin mrk Petisvet.si

16. 7. 2019 ob 23.31: prihaja vaš sovražnik ali...

Žiga Kršinar Svet24.si

Mladi kmet Žiga po obisku inšpekcije oziroma ...

Meadow Walker Svet24.si

FOTO: Hči Paula Walkerja je vedno bolj podobna ...

Sophie Turner, Joe Jonas Najstnica.si

Medene tedne preživljata na Maldivih

ana jaka 2 Njena.si

Jaka Hafner je postal očka!

Nasveti za raven trebušček

A. K., Bodi zdrava, 30.06.2019 12:01:32

Raven trebušček so sanje mnogih žensk, vendar je večina prepričana, da sta za popolno linijo potrebna tako šport kot dieta.

Delite na:
Nasveti za raven trebušček
Trebušček Revija Bodi zdrava

Zdravo prehranjevanje je sicer ključno, a mi vam razkrivamo še nekaj trikov, ki vam bodo prišli prav, če želite raven trebušček. Tega lahko dosežete tudi brez obiska fitnesa in stradanja s priljubljenimi dietami.

Vedno zgodaj v posteljo

Kakovosten spanec in zdrava rutina spanja sta izjemno pomembna za zdravje, pozitivno pa vplivata tudi na hujšanje. Z zgodnjim odhodom v posteljo je manj možnosti, da se boste zvečer prekršili z nezdravimi prigrizki in prenajedanjem, hkrati pa bo dober spanec odlično vplival na vašo presnovo.

Ne preskakujte obrokov

Če želite vzdrževati zdravo telesno težo in imeti raven trebušček, nikar ne preskakujte obrokov, saj s tem možganom pošiljate napačno sporočilo. Stradanje vam ne bo pomagalo pri hujšanju. Poskrbite, da boste imeli tri glavne obroke in dve malici vsak dan.

Pazite na držo

Pravilna drža je izjemno pomembna za zdravje hrbtenice, poleg tega pa pripomore tudi k boljšemu videzu, saj je ob njej vaš trebušček videti najbolj raven. Če sedite pravilno, pa bodo trebušne mišice tudi ves čas aktivirane.

Pijte vodo

Vsi vemo, da je hidracija izjemno pomembna. Veliko ljudi zamenja lakoto za žejo, zato se potrudite in poskrbite, da boste vsak dan spili dovolj tekočine. Popiti morate približno osem kozarcev na dan.

voda-jpg.jpeg
Voda
Revija Bodi zdrava

Živila, bogata z vodo

Poleg pitja vode je priporočljivo v prehrano vključiti tudi živila, ki vsebujejo veliko tekočine, kot so lubenica, kumara, jabolko in podobno. Veliko sadja in zelenjave je bogato z vodo, hkrati pa bodo vašemu telesu zagotovili dovolj vitaminov in vlaknin.

lubenica-jpg.jpeg
Lubenica
Revija Bodi zdrava

Mandlji

Ko si boste zaželeli nekaj grizljati, naj bodo to mandlji. Ti oreščki so odličen vir zdravih maščob, mineralov in drugih hranil, ki pomagajo k boljši presnovi.

mandlji-jpg.jpeg
Mandlji
Revija Bodi zdrava

Kava

Če želite imeti raven trebušček, v jutranjo rutino vključite pitje kave. Kava je diuretik in vam bo pomagala pri izločanju viška tekočine iz telesa, zato boste posledično tudi manj napihnjeni.

kava-jpg.jpeg
Kava
Revija Bodi zdrava

Zdrav zajtrk

Zajtrk je najpomembnejši obrok v dnevu, zato ga nikar ne izpuščajte. Zagotovo ste to slišali že tisočkrat in verjemite, to resnično drži! Priporočljivo je, da za zajtrk jeste živila, bogata z vlakninami in beljakovinami, saj vas bodo nasitile do naslednjega obroka.

Prebava

Za raven trebušček je nujna zdrava prebava. Zato jejte veliko vlaknin, spijte veliko tekočine ter se izogibajte nezdravim prigrizkom in ocvrti hrani. Če imate težave s prebavo, preverite, kaj vam na vašem krožniku povzroča težave. Če težav še vedno ne bo konec, pa se obrnite na osebnega zdravnika.

Hoja

Nista potrebna naporna telovadba in znojenje na napravah v fitnesu, dovolj bo, če v svojo dnevno rutino vključite sprehode in hojo. Prijeten sprehod v naravi na svežem zraku pa bo odlično vplival tudi na vaše duševno zdravje.

Objavljeno v reviji Bodi zdrava št. 5, 13. 5. 2019.